Рівно рік виповнився проекту компанії Tez Tour Ukraine - монобрендовій мережі турагенцій «Tez Tour Турагенція». Шляхом упровадження новинки компанія вирішила екстраполювати свою діяльність і на роздрібний продаж. Навіщо? Із цим запитанням кореспондент DT.UA звернулася до комерційного директора Tez Tour Ukraine Аркадія Маслова.
- Впроваджуючи новий проект, ми хотіли стати ближчими до споживача, - стверджує пан Маслов. - До вересня минулого року наша компанія здійснювала продажі виключно через партнерів - турагентства. Але більшість із них ціноорієнтовані, зацікавлені залучити більше клієнтів, нерідко досягають цього за рахунок надання знижок. Ми ж хочемо, аби наш продукт купували не тому, що на нього знижка більша, а тому, що люди хочуть довірити свій відпочинок саме нашій компанії, отримавши натомість гарантовані якість і рівень сервісу у всьому ланцюжку надаваних послуг.
Будь-який туристичний оператор прагне створити власну роздрібну мережу. Tez Tour - не виняток. При цьому ми не хочемо замінити відношення туроператор-турагент-турист на туроператор-роздріб-турист. Проте роздрібний напрям допоможе якісніше управляти продажами нашого турпродукту.
Впроваджувати нові проекти змушує дедалі зростаюча конкуренція. Незважаючи на світову економічну кризу, щорічно понад три мільйони наших співгромадян виїжджають на відпочинок за кордон. І на даному етапі важлива саме якість надаваних послуг, бо українці почали добре розбиратися в туристичному продукті.
Роздріб тепер - остання ланка, що замикає ланцюжок повного циклу надання турпослуг Tez Tour Ukraine. Компанія має офіси-відправники і приймаючі офіси більш ніж у 20 країнах світу, свої готелі та авіакомпанії. «Власна роздрібна мережа дасть змогу перенести культивований нами високий рівень прийому туристів (і в цілому - виробництва турів) і на продаж послуг. Причому продаж кожному покупцеві. Впевнені: власний роздріб сприяє підвищенню лояльності туристів до Tez Tour, а також дозволяє поліпшувати роботу турагентств, від чого, у свою чергу, виграє споживач», - підкреслив А.Маслов.
Експерти переконані: надалі ринок турагентств повільно, але впевнено скорочуватиметься, бо дедалі більша частина продажів переходитиме в он-лайн. На ринку залишаться переважно компанії, що працюють під брендами великих туроператорів. Отже, агентства «Tez Tour Турагенція» однозначно матимуть перевагу. Впізнаваність бренда Tez Tour одна з найвищих на ринку туризму СНД. Крім того, як уже йшлося вище, сучасний мандрівник вимагає надання туристичного продукту, в якому вартість максимально відповідає якості. У «Tez Tour Турагенція» (на даний момент працює 11 агентств, у планах - 101) особливу увагу приділяють підготовці кадрів, контролю їхньої роботи, а отже, турист гарантовано отримає саме той продукт, який відповідатиме його запиту.
- Наша основна мета - створення мережі, пріоритетом якої буде якісне надання послуг, - резюмує Аркадій Маслов. - Тому на етапі підбору для нас важливі не тільки бажання партнера відкрити агентство і наявність необхідних коштів. Важливо, щоб франчайзі чітко дотримувався стратегії компанії щодо рівня надаваних послуг та цінової політики.