Серед рекламної продукції, що наводнила наш світ і вражає своєю тупістю й примітивізмом, можна побачити різні примітивні, на мій погляд, ролики, присвячені тому, як за допомогою презерватива відбивається напад кровожерливої орди сперматозоїдів, тобто темі безпечного сексу. А безпечний секс в умовах зростання кількості випадків зараження СНІДом є безумовним вибором сучасної молоді. Надмірно підвищена увага до цієї теми викликає глухе роздратування, оскільки проблема безпечного сексу є особистою справою кожного і не повинна виноситися на загальний огляд. Творці ж подібної реклами явно зацікавлені в тому, щоб винести на показ абсолютно всі аспекти життя сучасної людини, не залишивши їй нічого святого й таємного. Напевно, у найближчому майбутньому слід очікувати появи рекламних роликів про те, як потрібно безпечно чистити картоплю і наскільки велика можливість відрізати собі при цьому палець, а отже сучасній молоді слід користуватися тупими ножами.
До того ж, після багаторазового перегляду подібної реклами складається враження, що прихопити на побачення з дівчиною презерватив — значно важливіше, аніж купити їй букет квітів! При цьому таїнство кохання, котре єднає людські серця, залишається поза кадром. Хоча, якщо розібратися, безпечний секс можливий лише у разі щирої турботи про свого партнера, а нинішня молодь, як правило, піклується лише про себе, не відчуваючи при цьому до свого партнера абсолютно ніяких почуттів. А в цьому саме й полягає головна проблема! Однак духовний бік питання, звісно ж, не хвилює творців рекламних роликів, адже вони не одержать своїх грошей, коли стануть розповідати, як правильно захистити своє кохання, про те, що не варто ставитися до свого партнера як до речі й обіцяти йому щось, знаючи напевно, що не зможеш це виконати. Щирості й шляхетності, здатних захистити і зберегти людську душу, телебачення аж ніяк не збирається вчити. Та й навіщо?
А що ж думає сама молодь, для котрої і створені подібні витвори рекламного мистецтва, як вона ставиться до дилеми використання презервативів задля гарантованого захисту від небажаних наслідків? Мені доводилося чути від багатьох своїх друзів заяложену істину, яка полягає в тому, що займатися сексом із презервативом все одно що цілуватися в протигазі. Тобто, інакше кажучи, найбільш розрекламований засіб контрацепції позбавляє секс природності.
Тож «покоління next» найчастіше віддає перевагу іншим засобам контрацепції, нехтуючи небезпекою заразитися СНІДом чи венеричними захворюваннями. Адже, якщо розібратися, ймовірність подібної катастрофи не перевищує можливості якогось іншого нещасного випадку і, за великим рахунком, ніхто ні від чого не застрахований. Особливо в нинішній час, що став епохою тероризму.
Виходячи з усього сказаного вище, проблема безпечного сексу недоречно роздута й малоактуальна. Значно важливіше, на мій погляд, навчити молодь захищати своє кохання від фальшу, пустопорожніх обіцянок і зради. Адже відсутність подібного захисту призводить до появи глибоких душевних ран. Але цей бік питання, як правило, мало хвилює «покоління next». Навпаки, прийнято змінювати партнерів, мов рукавички, а величезна кількість випадкових зв’язків збільшує ймовірність підхопити небезпечну інфекцію. І, мабуть, у цьому разі здоровий глузд і чисте серце є значно ефективнішим гарантом безпеки, аніж будь-які контрацептиви.
Тому зворушлива турбота панів-рекламодавців про здоров’я молоді, схоже, обертається усього лише ефективним засобом заробляння грошей. Нічого не вдієш, кожна епоха диктує свої правила. До речі, наша «просунена» епоха може запропонувати новий варіант абсолютно безпечного сексу. Йдеться про прискорення розвитку інтернет-технологій і неухильний рух суспільства в напрямі до прірви віртуальності, яка породила феномен віртуального сексу. Ця майстерно виконана ілюзія обіцяє бути абсолютно безпечною і не менш привабливою, ніж її реальний прототип! А якщо перестати ворожити на кавовій гущі й повернутися до «наших баранів», то можна сказати, що найкращим засобом захисту є щира турбота про свого партнера.