Керівництво київського метро: Реклама не шкодить метрополітену

Поділитися
Рекламні матеріали, наклеєні на стіни метрополітену, не є шкідливими для мармурових плит, ствердж...

Рекламні матеріали, наклеєні на стіни метрополітену, не є шкідливими для мармурових плит, стверджує начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, коментуючи звинувачення з боку депутата Київради Ігоря Добруцького.

«Запевняю всіх: аракалова плівка — носій реклами, яка тимчасово наклеюється на підлогу й стіни станцій, не завдає шкоди об’єктам метрополітену і не позначається на цілісності мармурового оздоблення», — заявив начальник Київського метрополітену Петро Мірошников.

При цьому він запевнив, що рекламні матеріали усуваються зі стін метрополітену з дотриманням належної технології. «Необхідно лише якісно змити рекламні матеріали, що й робиться належним чином», — зазначив він.

Коментуючи звинувачення в тому, що високохудожні світильники на ескалаторах метро були замінені рекламними лайтбоксами, начальник метрополітену пояснив, що старі ліхтарі було знято через відсутність до них запасних частин. Тому в освітленні ескалаторів посприяло рекламне агентство, назви якого чиновник не повідомив.

«Рекламне агентство за власний кошт розробило проектну документацію, виготовило і встановило світильники на балюстрадах, завдяки чому нині ескалатори Київського метрополітену освітлені на 100 відсотків», — пояснив Петро Мірошников.

Начальник метрополітену також категорично відкинув звинувачення депутата Київради у штучному заниженні цін на рекламу. «Я абсолютно згоден із ним у тому, що тарифи на рекламу потрібно підвищувати, що, до речі, входить у компетенцію Київради, депутатом якої він є», — зазначив Петро Мірошников.

Крім того, начальник метрополітену заперечив можливість існування корупційних зв’язків між співробітниками метрополітену й рекламними агенціями, які мають можливість використовувати рекламні площі за цінами істотно нижчими ніж середньо ринкові.

«Стосовно ж брудних натяків на те, що в метрополітені хтось щось має від такого виду діяльності, депутат повинен звертатися не в газету, а в прокуратуру, а інакше в прокуратуру доведеться звертатися Київському метрополітену», — заявив Петро Мірошников.

Детальніше читайте у статті Петра Мірошникова «Підземне царство» і його таємниці» у свіжому номері «ДТ».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі