Колись чоловіки, щоб познайомитися, знімали перед дівчатами капелюха, був час — знімали навушники. Лицарі ХХІ століття надсилають панянкам, які сподобалися, запит на авторизацію. Справді, дедалі частіше можна почути фразу «я познайомився з нею Вконтакте» або «вчора я бачив її фото на Однокласниках».
Усе почалося з Марка Цукерберга, який разом зі своїми сусідами по кімнаті створив першу у своєму роді соціальну мережу Facebook. Успіх мережі був просто приголомшливим — десятки мільйонів зареєстрованих користувачів із усього світу. Facebook росла, з’являлись інвестори, а до тридцяти років Марко став найбагатшим інтернет-бізнесменом у світі.
Успіх містера Цукерберга не міг залишити байдужими підприємців із усього пострадянського простору, і, попри прогнози західних аналітиків, російськомовні мережі стали найбільш відвідуваними інтернет-ресурсами в Рунеті.
Дивовижно, але всі вони розвивалися практично без витрат на маркетинг і рекламу — мережі росли на ідеї, що в їхній базі можна знайти свого старого знайомого, котрого ви не бачили вже кілька років, або зустріти шкільну любов, яка пропала кудись після випускного. Люди передавали запрошення на реєстрацію «із рук у руки», а це, як відомо, найкраща реклама.
Кількість користувачів соціальних мереж зростає на очах. Коли вірити статистиці Vkontakte.ru, щодня в базу даних проекту додається понад тисячу нових користувачів.
Наприкінці минулого року група українських студентів також спробувала реалізувати ідею Цукерберга — з’явилася перша соціальна молодіжна мережа України «Коннект». На думку творців, вона розвивається швидше, ніж будь-який існуючий український інтернет-ресурс, — з’являються нові функції, оперативно усуваються неполадки. Істотним плюсом є двомовний інтерфейс системи, користувачі самі можуть вибрати, яку мову (російську чи українську) їм зручніше використовувати під час роботи з Connect.com.ua.
На думку PR-менеджера проекту Павла Педенка, сприятливим грунтом для розвитку мережі стала приятельська, по-справжньому студентська атмосфера, яка панує в «Коннекті».