Головними темами світових ЗМІ були: поводження в Україні з безпритульними тваринами, справа Тимошенко, прояви расизму. Інформаційну кампанію про Євро-2012 Україна провалила.
Протягом 2012 року кількість негативних повідомлень про Україну у світових ЗМІ збільшилися, порівняно з минулим роком. Тому влада повинна застосувати систему заходів захисту іміджу країни. Про це повідомив на прес-конференції віце-президент «PR-ліги» Денис Богуш.
«З січня по вересень 2011 року в основних світових медіа 62% матеріалів про Україну мали негативний характер, у жовтні 2011-го - березні 2012-го їх стало 82%», - сказав Богуш.
За його словами, при цьому головними темами були: поводження в Україні з безпритульними тваринами, справа Юлії Тимошенко, прояви расизму.
На думку віце-президента «PR-ліги», інформаційна кампанія України щодо Євро-2012 була провалена. «Були витрачені дуже великі кошти на підготовку інфраструктури до Євро-2012, однак на інформаційну кампанію виділили копійки. Ми були дуже неактивні», - зазначив він.
Імідж країни - це питання національної безпеки, сказав далі іміджмейкер. На його думку, інформаційна кампанія щодо України повинна базуватися на таких меседжах, як: Україна - цікава і красива країна з привітними і працьовитими людьми, країна з передовими технологіями у багатьох областях науки і техніки; комфортна і безпечна країна для ведення бізнесу та інноваційних проектів; країна вдалого проведення Євро-2012 тощо.
«Необхідно організувати систему інформаційного захисту, цим займаються всі країни. Потрібно прогнозувати можливі атаки, вибудувати системи реагування. У нас цим займається тільки МЗС», - зазначив Богуш. !zn