Передвиборна реклама на телебаченні на Першому національному телеканалі обійдеться від 110 гривень до 513 гривень за секунду залежно від часу ефіру.
Перший національний збирається брати за секунду ефірного часу в кращий для реклами час (з 21.00 до 23.00) 513 гривень, а найдешевшим буде денний час (з 11.00 до 17.00) - по 110 гривень за секунду, пише газета "Сегодня".
У регіонального каналу «Київ» все в рази дешевше: найдорожчий ефір - у вихідні з 18.15 до 23.15 - по 4,86 гривні за секунду, найдешевший - у робочі дні з нуля до семи ранку і з 9 ранку до другої дня - 2,25 гривні за секунду. «Реклама повинна займати не більше однієї хвилини. Як правило, запускаємо ролик один-два рази на годину, але можна домовитися і на більш часті повтори», - сказали на телеканалі.
Газета також наводить розцінки на рекламні щити. За словами керівника Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка, найдорожчі щити - в Києві: від 2 до 6 000 за місяць, причому топ-місцями є Хрещатик і Бориспільська траса. А найдешевші білборди, що розміщуються в селах, коштують до 1000 гривень.
Нагадаємо, що парламентські вибори в Україні відбудуться 28 жовтня 2012 року. !zn
Читайте також:
Рівень політичної «джинси» в ЗМІ різко виріс за рахунок Тігіпка і комуністів
На Кіровоградщині з'явилися церковні календарі з портретами депутата-регіонала (фото)
В опозиції пожалілися, що влада перешкоджає їм розміщувати передвиборну агітацію
Регіонали роздають школярам у Дніпропетровську по 50 грн у конвертах (фото)