Верховний суд поставив крапку у розгляді позову NewsOne до партії Порошенка

23 жовтня, 2019, 18:39 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Телеканал не зміг переконати суддів, що заяви представників "Європейської Солідарності" завдали шкоди його репутації.

Верховний суд поставив крапку у розгляді позову NewsOne до партії Порошенка
"Європейська Солідарність" виграла суд у підконтрольного Медведчуку каналу

Партія "Європейська Солідарність" виграла в останній судовій інстанції справу за позовом телеканалу NewsOne про захист ділової репутації. Рішення на користь політсили п'ятого президента України Петра Порошенка виніс Касаційний суд у складі Верховного суду 1 жовтня. Сканкопію постанови суду прес-служба партії оприлюднила у середу, 23 жовтня.

Колегія суддів, до якої увійшли Ірина Колос, Ігор Бенедисюк і Людмила Стратієнко, залишила без змін рішення Господарського суду міста Києва від 30 січня і постанову Північного апеляційного господарського суду від 12 червня, а також відхилила позов ТОВ "Новини 24 години".

"Постанова набуває законної сили з моменту прийняття, є остаточною і оскарженню не підлягає", - йдеться в документі.

Європейська Солідарність

Європейська Солідарність

Таким чином, партія Порошенка виграла процеси у всіх судових інстанціях: першій, апеляційній та касаційній.

NewsOne намагався довести в суді, що заяви депутатів фракції "Блоку Петра Порошенка" про ретрансляцію в ефірі телеканалу тез російської пропаганди, "темників Кремля", антиукраїнських і антидержавних висловлювань завдали шкоди його репутації. Проте суд визнав претензії депутатів оціночними судженнями, які "не містять інформації, що завдає шкоди діловій репутації телеканалу", повідомили в "ЄС".

17 жовтня Верховна Рада створила Тимчасову слідчу комісію з розслідування обставин зміни власників телеканалів "112. Україна", NewsOne і ZiK, які належать соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку з "Опозиційної платформи – За життя". ТСК також маєа перевірити відомості про систематичне поширення телеканалами ідей і тез, які можуть загрожувати національній безпеці і територіальній цілісності України.

14 червня, стало відомо що близький до Віктора Медведчука народний депутат Тарас Козак придбав телеканал ZIK, який раніше належав президенту ФК "Карпати" Петру Димінському. У 2018 році Козак став власником телеканалів NewsOne і "112. Україна". Ці медиактивы об'єднали в медіахолдинг, який очолив медіапродюсер з РФ Олексій Семенов.

26 вересня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення не продовжила термін дії ліцензій п'яти телекомпаній із логотипом "112 Україна" через недотримання умов ліцензійного договору.

У липні NewsOne анонсував телеміст "Треба поговорити" з російським пропагандистським каналом "Росія 24". Після реакції СБУ і протестних акцій телеміст скасували.

У жовтні минулого року Верховна Рада рекомендувала РНБО ввести санкції проти компаній, що входять до структури власності телеканалів "112 Україна" і NewsOne, однак це так і не було реалізовано.

По матерiалам: DT.UA / Підготував/ла : Сергей Жуков
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК