"Ми чекаємо створення агентства з розвитку туризму. Це буде центральний орган виконавчої влади, який зможе сконцентруватися на реалізації політики, розробленої спільно експертами, парламентом і урядом", - сказав Біденко.
За його словами, про важливість туристичної галузі та необхідність її розвитку було багато розмов, але все обмежувалося участю у різних заходах.
"Навіть створення бренду до сьогоднішнього дня носить тактичний характер, а не стратегічний. Тому створення інституцій, які будуть допомагати працювати спільно експертам, громадськості, бізнесу, парламенту, виконавчої гілки влади, дозволить поглянути вперед і побачити, що чекає галузь після 2030 року. Створивши інституційні можливості, інвестувавши кошти в розробку державної дорожньої карти, у розробку стандартів, адаптацію Всесвітньої туристської організації, ми зможемо говорити про те, як ефективно кошти можна витратити", - вважає чиновник.
Як повідомлялося, за десять років зовнішньоекономічне сальдо туристичних послуг України "скотилося" з позитивних 1,75 мільярда доларів до мінус 6,37 мільярда.
Детальніше про необхідність нарощування туристичного потенціалу України читайте у статті Надії Гоцуєнко "Жорсткий туристичний дисбаланс" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".