Телеканали Медведчука були "інструментом політичних операцій" в Україні – Ткаченко

15 лютого, 2021, 10:45 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Глава Мінкульту вважає, що до санкцій проти ЗМІ треба ставитися обережно.

Телеканали Медведчука були

Глава Міністерства культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко вважає, що телеканали "112 Україна", NewsOne і Zik були "інструментом політичних операцій" в Україні. Про це він заявив в інтерв'ю LB.ua.

Ткаченко вказав на те, що на основних телеканалах заповнюваність реклами становить понад 80%. А на каналах Віктора Медведчука цей показник становить 1,5%.

"Тобто мова йшла взагалі не про гроші і не про заробіток. Якщо ви подивитеся на "24" канал, - там все в рекламі, прямий і непрямий, а це ("112 Україна", NewsOne і Zik) - конкретний інструмент політичних операцій на території України", - зазначив Ткаченко.

Він вважає, що до механізмів санкцій щодо ЗМІ потрібно ставитися обережно. Якщо у випадку з каналами Медведчука вони були виправдані, то надалі санкції проти каналів необхідно застосовувати точково.

"У крайніх випадках, як, безумовно, з медведчуківським каналами, це виправдано, наскільки я розумію, і юридично, і з точки зору захисту національних інтересів, і політично. Але надалі цей механізм повинен застосовуватися точково, при наявності доказів такого роду діяльності, на які посилаються правоохоронні органи", - заявив Ткаченко.

Читайте також: Підготовка до держзради: Офіс генпрокурора розповів про справи проти Козака і Медведчука

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський своїм указом ввів в дію рішення РНБО про накладення п'ятирічних санкцій на телеканали ZiK, NewsOne, "112. Україна". Пізніше у журналістів цих каналів забрали акредитації у Верховній Раді.

Related video

Номінальним власником телеканалів є народний депутат Тарас Козак (“Опозиційна платформа-За життя”), фактичним – голова політради ОПЗЖ Віктор Медведчук. Усі три канали вважаються рупорами російської пропаганди в Україні і неодноразово перевірялись.

Як повідомляло ZN.UA, підставою для запровадження санкцій стало розслідування Служби безпеки. Встановлено, що пов'язаний з Медведчуком ТОВ “Торговий дом “Донской уголь” разом із бойовиками створили механізм, що дозволяє купувати видобуте в ОРЛО кам'яне вугілля і продавати енергогенеруючим компаніям у РФ. Податки сплачувалися до бюджету “ЛНР”, частину грошей спрямовували на фінансування діяльності телеканалів лідера ОПЗЖ.

Західні партнери України, зокрема ЄС та США, підтримали санкціїНе згодні з ними на підсанкційних телеканалах та в “Опозиційній платформі-За життя”. Останні – аж до погроз імпічментом президента Володимира Зеленського, хоча в умовах реалій українського законодавства зробити це майже нереально.

За матеріалами: LB.ua / Підготував/ла : Юлія Москаленко
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК
}