У червні рівень політичної "джинси" в друкованих виданнях Україні зріс утричі в порівнянні з травнем, що вказує на наближення виборів до Верховної Ради. Про це свідчить щомісячний моніторинг загальнонаціональних друкованих видань на замовні матеріали, не марковані як реклама, який проводять експерти Інституту масової інформації.
Зараз ринок "джинси" росте завдяки віце-прем'єр міністру з соціальних питань Сергію Тігіпку, який "рекламує" с і дії влади, а т оціальні ініціативи акож Комуністичної партії України.
За даними ІМІ, основні матеріали вийшли у виданнях "Факты", "Сегодня", "Комсомольская правда в Украине".
Як нагадує ІМІ, головними замовниками немаркованої реклами з початку року були голова КМДА Олександр Попов, лідер партії «Вперед, Україно» Наталія Королевська та міністри уряду Миколи Азарова.
Вже у червні відбулася певна ротація: практично зникла "джинса" Попова, що експерти пов'язують з відтермінуванням виборів у Києві.
Одним з постійних лідерів залишається Королевська, яка зараз активно пропагує "народний список".
Найбільше політичних матеріалів замовного характеру, за даними моніторингу, розміщено в газетах "Комсомольская правда в Украине" та "Факты". !zn
Читайте також:
Українське ТБ приділяє провладним політикам удвічі більше уваги, ніж опозиції
Українські телеканали відмовляються від політичних новин заради прогнозу погоди
Друковані ЗМІ скоротили доходи від реклами у 2011 році, інтернет - збільшив
Рада заборонила ворожок на телебаченні