3 липня поточного року вал публікацій на "моторсічівську" тематику фактично затопив вітчизняний інформаційний простір у зв'язку з розглядом АМКУ справи за заявкою компанії Skyrizon Aircraft Holdings Limited, зареєстрованої на Британських Віргінських Островах, та державного "Укроборонпрому" щодо надання дозволу на концентрацію акцій "Мотор Січі". Інтенсивність публікацій на цю тематику зросла після недавнього візиту до України радника президента США з питань національної безпеки Дж.Болтона, який порадив українським можновладцям бути уважнішими, вибираючи партнерів для співпраці у військово-технічній галузі.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Ігор Левченко, Центр досліджень армії, конверсії і роззброєння. Приблизно тоді ж із заявою виступив і посол КНР пан Ду Вей, який заявив буквально таке стосовно продажу акцій ПАТ "Мотор Січ": "По-перше, ведення комерційної діяльності має базуватися на ринкових правилах. По-друге, китайські підприємства, які ведуть діяльність за кордоном, мають поважати закони тих країн. І по-третє: права та інтереси китайських підприємств, які ведуть діяльність за кордоном, мають бути захищені належним чином".
"Цікаво, що питання продажу "Мотор Січі"дуже активно обговорюється різними медіа "за порєбріком". Російські "незалежні експерти" і проросійські медіа в Україні вкрай "стурбовані" можливою втратою українським високотехнологічним підприємством ринків збуту, зокрема китайського, у разі "блокування владою, під тиском США, продажу підприємства Китаю". Є й інша, протилежна "думка експертів", які, користуючись тими ж самими фейковими новинами, беззастережно підтримують блокування продажу "Мотор Cічі". Отже, підігрують інтересам інших країн, забуваючи про національну безпеку та економічні інтереси України", - підкреслює експерт.
Детальніше про продаж "Мотор Січ" читайте в статті Ігоря Левченка "Китайська сага "Мотор Січі": стратегічний інвестор чи "лижний інструктор"?" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".