Блок Петра Порошенка витратив на свою агітацію майже 100 млн гривень. Про це повідомляє сайт блоку.
Згідно з інформацією сайту президентського блоку, із виборчого фонду партії було витрачено близько 96, 5 млн гривень. Ці кошти пішли на оплату ефірного часу на телебаченні і на радіо, виготовлення (оренду) рекламних щитів, друкованих матеріалів передвиборної агітації, сувенірів.
Разом з тим, блок Порошенко займає друге місце і поступається за кількістю розміщення політичної реклами на ТБ "Народному фронту".
Як повідомляє сайт "Новий час", в умовах війни на рекламу партії витрачають гроші інтенсивніше, ніж це було на минулих парламентських виборах. За півтора місяці передвиборчих перегонів кандидати в депутати витратили на агітацію мінімум 600 млн гривень.
Як повідомлялося раніше, депутат і правозахисник Анжеліка Лабунська стверджує, що вартість розміщення однієї хвилини політичної реклами на загальнонаціональних телеканалах становить від 33 до 190 тисяч гривень.
Парламентські вибори призначені на 26 жовтня. !zn