На загальнонаціональних телеканалах з 29 вересня по 5 жовтня учасники передвиборчих перегонів розмістили майже 48 годин агітаційних матеріалів.
Про це повідомив начальник відділу моніторингу Нацради з питань телебачення і радіомовлення Дмитро Швидченко.
Всього телеканалах транслювали агітматеріали 10 політичних партій. Лідерами із розміщення політичної реклами стали Народний фронт (12 годин), Блок Петра Порошенка (9 годин 40 хвилин), Опозиційний блок (8 годин 16 хвилин) та Батьківщина (8 годин 11 хвилин).
Зазначимо, що з потенційно прохідних партій у ефірі ТБ з політичною рекламою немає лише "Громадянської позиції".
Як повідомлялося раніше, депутат та правозахисник Анжеліка Лабунська стверджує, що вартість розміщення однієї хвилини політичної реклами на загальнонаціональних телеканалах складає від 33 до 190 тисяч гривень. !zn