Кабінет Міністрів на засіданні 31 березня прийняв фінансовий план Укрзалізниці.
План передбачає доходи компаній в поточному році на рівні 3,6 мільярда гривень, повідомляє пресслужба УЗ і Мінінфраструктури.
Загальні доходи компанії заплановані в розмірі 93 млрд грн, а до держбюджету та цільових фондів передбачається направити 24,7 млрд грн.
Інвестицій в цьому році планують обсягом 27 млрд грн: 6,4 млрд грн на капбудівництво, 5,6 млрд грн на придбання основних засобів, 5,7 млрд грн на модернізацію основних засобів, 5,2 млрд грн на капремонт, а 3,4 млрд грн - на оновлення рухомого складу.
"Серед основних проєктів: початок великої електрифікації залізниць. Це ділянки Долинська - Миколаїв та Ізов - держкордон, закупівля великої партії пасажирських вагонів за кошти, виділені з держбюджету, модернізація локомотивів і ремонт вантажних вагонів", - прокоментував плани УЗ по капінвестиції на 2021 в.о. голови правління Іван Юрик.
Планується придбати близько 80 пасажирських вагонів, оновити близько 23,5 тисяч вантажних вагонів, 451 пасажирський вагон, 2 швидкісні електропоїзди Škoda, 318 локомотивів, 76 секцій моторвагонного рухомого складу, 6 дизель-поїздів і 3 рейкові автобуси.
Раніше повідомляється, що стрибка цін на залізничні квитки в Україні не передбачається.
Про це заявив директор філії "Пасажирська компанія "Укрзалізниці" Олександр Перцовський.
За словами чиновника, з 2018 року індексація не проводилася, але "росли комунальні платежі, зарплати".
В УЗ називають ціни на залізничні квитки низькими.
Також повідомлялося, що транзит залізницею по Україні у зв'язку з карантином, введеним через поширення COVID-19, а також у зв'язку з падінням економіки в усьому світі впав приблизно на 20%.
Про це повідомив глава АТ "Укрзалізниця" Володимир Жмак в інтерв'ю агентству Інтерфакс-Україна.
Керівник відомства стверджує, що транзитний напрямок є найбільш вигідним для "Укрзалізниці", і що на транзит вплинула в основному економічна криза викликана пандемією.