УЗ власноруч віддає свої вагони конкурентам, втрачаючи і гроші, і ринок

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
УЗ власноруч віддає свої вагони конкурентам, втрачаючи і гроші, і ринок
Щороку УЗ втрачає 5–10% загального обсягу вантажних перевезень.

«Укрзалізниця» має близько 100 тис. вагонів, але з них експлуатуються лише 50–60 тис. Решта очікують або ремонту, або списання. А ті, що лишилися «Укрзалізниця» власноруч віддає у користування приватним компаніям на тривалий термін, пояснюючи це тим, що стабільний контракт завжди краще. Про це пише Володимир Даценко у своєму тексті для ZN.UA.

Станом на 2021 рік 134 приватні логістичні компанії мають контракт із «Укрзалізницею». А УЗ щороку втрачає 5–10% загального обсягу вантажних перевезень, адже на цьому ринку виграє той, хто пропонує кращі умови: вагон у потрібний час у потрібному місці. І держкомпанія свідомо обмежує себе у цій пропозиції, навіть не маючи відкритого механізму замовлення вагонів під вантаж.

Звісно, цей нелогічний бізнес-підхід, коли вагони віддаються оптом і задешево, дуже подобається олігархам. В який спосіб "заробляють" на УЗ читайте в тексті Володимира Даценко, керівника проекту "Zалізниця без корупції", - "Колія для олігархів".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі