У четвер, 14 січня, глава Федеральної антимонопольної служби (ФАС) Росії Ігор Артем'єв заявив, що він домігся, щоб з реклами "Газпрому" прибрали епітет "національне надбання", передає "Інтерфакс".
У бесіді з журналістами в четвер глава ФС пояснив, що надбанням, на його думку, можуть бути люди, але не газовидобувна корпорація.
Артем'єв уточнив, що це питання обговорювалося на одній з нарад у президента РФ Володимира Путіна. За спостереженнями голови ФАС, приблизно півроку тому "Газпром" прибрав це твердження зі своєї реклами.
Як зазначили в інформагентстві "РБК", "національним надбанням" "Газпром" називали як представники компанії, так і високопоставлені чиновники. Зокрема, голова правління "Газпрому" Олексій Міллер у 2012 році заявив, що "Газпром" - це національне надбання і його роль і місце "були, є і будуть значними".
Серія відеороликів "Газпром" - національне надбання" з'явилася на телеекранах у 2003 році.
Напередодні повідомлялося, що "Газпром" приховує інформацію про погіршення показників своєї діяльності.
Крім того, розрахунки свідчать про те, що "Газпром" втратив до $ 6 млрд через невдалу спробу перекрити реверс в Україну у 2014- початку 2015 року. А в цілому за 2015 рік Україна в 2,2 рази скоротила залежність від газу з РФ, імпортувавши безпосередньо всього 6,2 млрд куб. м газу проти 14,450 млрд куб. м газу на суму $ 3,940 млрд у минулому році.