Автори відзначають, що в 2014-2015 рр. паливний ринок України пережив хворобливе піке. Тим не менш, у першому півріччі 2017-го обсяги стабілізувалися, а структура ринку продемонструвала низку цікавих тенденцій.
Так, в 2016-2017 роках домінують дві тенденції в споживанні - стабільне падіння продажів бензинів і зростання споживання ДТ. Зростання потреби в дизельному паливі стимулює переважно промисловість.
"В січні-червні 2017-го "дизельний" ринок виріс на 2,5%, до 2,57 млн т, тим самим компенсувавши зниження балансу бензинів (-7,5%). Але це не означає, що сумарне споживання моторних палив залишилося тим, що раніше", – йдеться в статті.
Автори відзначають також, що за результатами 2016 р., обсяг продажів автогазу зрівнявся з показниками по бензину (у літрах), а за підсумками першого півріччя поточного року вирвався вперед.
"Газ дешевше бензину майже в 2,5 рази, а це обіцяє прискорене повернення коштів, вкладених автовласниками у газобалонне обладнання. І так три роки поспіль. В результаті продажу бензину в 2017 р. порівняно з докризовим 2013-му обвалилися на 41%, до 972 тис. т. А продажу пропан-бутану зросли на 85%", – вказують експерти.
Детальніше про ситуацію на паливному ринку України читайте у статті Сергія Куюна та Євгена Мочанова "Підйом зі скрипом" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".