Рішення прив'язати ставки утилізаційного податку на автомобілі до об'єму двигуна пояснюється фіскальною необхідністю. Таку думку в своїй статті для "Дзеркала тижня. Україна" висловив доктор юридичних наук, професор Данило Гетмьанцев.
Згідно з новими нормами Податкового кодексу до базових ставок застосовується коефіцієнт, який збільшується пропорційно об'єму двигуна легкового автомобіля.
"Який зв'язок між об'ємом двигуна та ставкою податку, що хоча б теоретично має бути прив'язана до можливих витрат на утилізацію автомобіля, залишається загадкою. У цьому разі відійти від тверезої логіки й здорового глузду законодавця змусив основний інстинкт фінансової гілки української влади - фіскальна необхідність, яка попросту підказує, що з дорогих автомобілів можна взяти податки за вищою ставкою, ніж із дешевих", - підкреслює автор.
При цьому він вказує, що такі необхідні для розрахунку обґрунтованої ставки будь-якого утилізаційного збору категорії, як маса автомобіля та термін його експлуатації, були цілком прогнозовано відсунуті на задній план.
Докладніше читайте в статті "Поскупилися. Ставки утилізаційного податку залежать від об'єму двигуна, а не від ваги, віку авто" в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна". !zn
Читайте також:
В Україні буде введено новий податок - на утилізацію автомобілів
Євросоюз подає перший позов до Росії у рамках СОТ - через утилізаційний збіри на авто
Автомобілям вітчизняного виробництва також загрожує подорожчання
Євросоюз пригрозив Україні погіршенням відносин через утилізаційний збір