Панама закупить на $420 млн 15 українсько-російських Ан-148 і Ан-158

Поділитися
© luxkharkov.com.ua
Регіональні літаки нового покоління Ан-148 і Ан-158 спільного виробництва України і Росії будуть літати в Панамі завдяки укладеному на міжнародному авіасалоні Фарнборо-2012 контракту.

Російська лізингова компанія "Ільюшин Фінанс Ко" (ВАТ "ІФК) підписала договір купівлі-продажу на поставку до 2014 року в Панаму 15-ти українсько-російських регіональних реактивних літаків нового покоління Ан-148 і Ан-158 на загальну суму близько $420 млн.

Як повідомили в прес-службі ДП "Антонов" (Київ) з ​​посиланням на інформацію "ІФК", відповідний договір підписаний у понеділок між російською компанією і панамською South American Aircraft Leasing SA в рамках міжнародного авіакосмічного салону Farnborough-2012 (Лондон, Великобританія).

"Договір передбачає, що ВАТ "ІФК" виступає в якості продавця російсько-української техніки й організатора фінансування операції, а латиноамериканський партнер - як лізингодавець придбаних літаків для авіакомпаній Карибського басейну і Африки", - відзначили в прес-службі.

Контракт передбачає тверду поставку в Панаму перших трьох літаків Ан-158 починаючи з грудня 2012 року в протягом тих місяців, а також опціон на поставку 5-ти Ан-158 і 7-ми Ан-148 в 2013-2014 роках. "За даними ІФК, загальна сума контракту в каталожних цінах може скласти близько $420 млн", - уточнили в прес-службі.

Ан-148-100 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км. Ан-158 призначений для перевезення 99 пасажирів на відстань 2500 км.

Програма Ан-148 реалізується в широкій міжнародній кооперації, за участю 214 компаній з 14 країн світу. Серійними виробниками Ан-148 виступають філія ДП "Антонов" "Серійний завод Антонов" (Київ) і ВАТ "ВАЛТ" (Воронеж, РФ).

Серійну зборку Ан-158 розпочато в минулому році в Києві. Літаки сімейства Ан-148/158 оснащені двигуном Д-436-148, що відповідає сучасним і перспективним нормам з шуму та емісії, розробки ДП "Івченко-Прогрес" - і випускається ВАТ "Мотор-Січ" (обидва Запоріжжя).

За оцінками російської "ІФК", потреба ринку в літаках сімейства Ан-148/158/168 до 2025 року оцінюється в не менш 400 машин. За даними ДП "Антонов", портфель замовлень на Ан-148 і Ан-158 до 2025 року оцінюється сьогодні в більш ніж 150 машин.

Експлуатацію Ан-148 розпочато в 2009 році. Першими експлуатантами літака виступили український "Аеросвіт" і російська ГТК "Росія".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі