Виконуючим обов'язки генерального директора Державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" замість звільненого напередодні Антона Волова призначений Олексій Кочанов.
Як повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України у п'ятницю, 26 липня, Кочанов призначений в.о. згідно з наказом Мінінфраструктури №222-о від 24 липня 2013 року.
"Попередній гендиректор ДП МА "Бориспіль" Антон Волов переведений для подальшої роботи в Міністерстві інфраструктури України", - йдеться в офіційному повідомленні відомства.
Вранці у п'ятницю новопризначеного керівника найбільшого аеропорту України колективу підприємства представив міністр інфраструктури Володимир Козак. Також міністр подякував колишньому гендиректору Антона Волова за хорошу роботу.
Олексій Кочанов з 2010 року і до цього призначення був директором "Міжнародного аеропорту "Одеса", де "зарекомендував себе як ефективний менеджер".
Нагадаємо, 25 липня ЗМІ з посиланням на джерела у галузі повідомили, що Антон Волов, який вважається протеже екс-міністра інфраструктури Бориса Колеснікова, звільнений і, можливо, перейде працювати у Мінінфраструктури. Серед причин називалася збитковість аеропорту в поточному році. В цілому зміна керівництва "Борисполя" не стала несподіванкою для галузі, про неї заговорили після того, як віце-прем'єр подав у відставку.
Антон Волов керував аеропортом з квітня 2011 року, призначив його на той момент віце-прем'єр і міністр інфраструктури Борис Колесніков. До цього Волов займав посади фінансового директора авіакомпанії "Донбасаеро" і ТОВ "Рудікт", а також був заступником голови Національного агентства з підготовки та проведення в Україні фінальної частини Євро-2012, на якій курирував питання будівництва стадіонів і аеропортів.
Слід зазначити, що Волов покине аеропорт у досить складній ситуації. Через банкрутство на початку цього року базового перевізника - компанії "Аеросвіт" - за підсумками I півріччя "Бориспіль" скоротив кількість пасажирів на 14%, до 3,2 млн осіб. Окрім того, в цьому році аеропорт став збитковим: чистий збиток "Борисполя" за шість місяців за українськими стандартами бухгалтерського обліку склав 7,09 млн грн проти 270,4 млн грн чистого прибутку на рік раніше. Чистий дохід скоротився на 15,5%, до 608,8 млн грн.
Окрім того, і пасажири, і авіакомпанії незадоволені новим терміналом D - у ньому немає необхідної інфраструктури і не передбачена трансферна зона. !zn
Читайте також:
На аеропорт "Бориспіль" неефективно витратили майже 4 мільярди
Три авіакомпанії поділили рейси "Аеросвіту"
Держава витратить на аеропорти 13,5 млрд грн, а потім приватизує