Як наголошується у повідомленні 3 у вівторок, 5 березня, державна програма розвитку ДМА "Бориспіль" у даний час відсутня, і фінансування проектів здійснювалося в рамках Державної цільової програми підготовки і проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу 2012 року.
"Аудитом установлено, що через недостатній контроль з боку Міністерства інфраструктури і Укрєвроінфрапроекту, як основних розпорядників коштів, 3,7 млрд грн були використані неефективно та з порушенням законодавства", - наголошується в повідомленні.
У повідомленні зазначено, що збільшення пропускної здатності терміналу"D" і будівництво в ньому окремої VIP-зони призвели до збільшення боргових зобов'язань аеропорту на 2,6 млрд грн. В той же час, як відзначили у відомстві, для цих цілей було достатньо і потужностей терміналу "С".
Тим часом інвестиції у розвиток ДМА "Бориспіль" виявилися економічно необґрунтованими. Так, після проведення в Україні Євро-2012 завантаженість аеропорту складає всього 32%.
"Така ситуація створює ризики непогашення аеропортом кредитних зобов'язань, які на сьогодні становлять близько 4,3 млрд грн. Надалі це може призвести до перекладання цих зобов'язань на державний бюджет", - констатували у Рахунковій палаті.
Аеропорт "Бориспіль" є лідером на авіаційному ринку України, забезпечує 65% пасажирських авіаперевезень країни. !zn
Читайте також:
При підготовці до Євро-2012 19 млрд грн було витрачено неефективно
МінЖКГ з порушеннями витратив 250 млн грн на ремонт каналізації
Україна витрачає близько 200 млрд грн на закупівлі на тендерах з одним учасником
Янукович запропонував посилити контроль над доходами бюджету