Аналітична організація "Conference board of Canada" (CBC) проведе дослідження з пошуку українських виробників, здатних експортувати конкурентоспроможну продукцію до Канади, заявив виконавчий директор CBC Пол Дарбі. Фінансування проекту, оціненого в 13 млн канадських доларів, веде канадський уряд.
Як зазначає Дарбі, його компанія підписала з Торгово-промисловою палатою України та канадським урядом угоду, мета якої полягає, з одного боку – нарощування українського експорту до Канади, а з іншого – залучення до України канадських інвесторів. Реалізація проекту займе 5 років.
"Я точно знаю, що ми хочемо знайти компанії, у продукції яких є певна додана вартість. Розумієте, можна, звичайно ж, продавати за кордон мед за копійки. А замість цього можна продавати косметику, зроблену на основі меду, прибуток від продажу якої буде в рази вище", - зазначив директор, уточнюючи цілі програми.
Основним партнером CBC виступає Мінекономіки, однак аналітики також працюють з організаціями приватного сектору. Попереднє дослідження українського ринку займе у канадських експертів близько року.
Як повідомлялося раніше, Україна скасувала додаткову сертифікацію імпорту яловичини і свинини з Канади в рамках підготовки до введення зони вільної торгівлі. Наголошується, що українська сторона прийняла таке рішення після успішної інспекційної поїздки до Канади у вересні 2015 року.
У липні 2015 року, Канада та Україна завершили переговори щодо створення зони вільної торгівлі (ЗВТ) між країнами (CUFTA). Зараз проводиться правова експертиза тексту угоди, після підписання якого можна буде розпочати офіційний процес імплементації угоди в обох країнах, що дозволить збільшити товарообіг на 19%.