Кабмін затвердив держпрограму розвитку автомобільних доріг на 2013-2018 роки

Поділитися
Кабмін затвердив держпрограму розвитку автомобільних доріг на 2013-2018 роки Кабмін затвердив держпрограму розвитку автодоріг на 2013-2018 роки на 214 млрд грн
За держпрограмою розвитку автодоріг, кошти держбюджету складуть близько двох третин обсягу фінансування.

Кабінет міністрів затвердив Державну цільову економічну програму розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 рр.

Згідно з постановою уряду №696 від 11 липня 2013 року, оприлюдненою на веб-сайті Кабміну, прогнозований обсяг фінансування програми становить 214,034 млрд грн, у тому числі з урахуванням погашення зобов'язань за кредитами 39,253 млрд грн.

При цьому кошти держбюджету складуть 133,582 млрд грн, з інших джерел - 80,452 млрд грн, у тому числі, кошти міжнародних фінансових організацій - 18,092 млрд грн, кредитні кошти - 42,36 млрд грн, кошти інвесторів - 20 млрд грн.

Обсяги фінансування програми будуть визначатися щорічно при розробці проекту держбюджету на відповідний рік з урахуванням його можливостей.

Нагадаємо, що віце-прем'єр Олександр Вілкул, який відповідає за інфраструктуру, запропонував затвердити програму розвитку автомобільних доріг на 2013-2018 рр., передати місцевим адміністраціям 117 тис. з 169,5 тис. км доріг і "створити прозору систему фінансування будівництва і ремонту доріг" (ZN.UA №20 від 7 червня).

Під прозорою системою малося на увазі створення спецфонду, де будуть акумулювати гроші на дороги, або в бюджетному розпису ці гроші будуть прописані не разом з іншими витратами, а окремим рядком.

Згідно з проектом програми, за шість років на автодороги мало бути витрачено 264,55 млрд грн, тобто більше 40 млрд на рік. Але у 2013 році всі витрати Укравтодору складають 16,9 млрд грн, з яких тільки 5 млрд йдуть на будівництво та ремонт 2,4 млрд - субвенції місцевим бюджетам, інші гроші - і це левова частка - йдуть на погашення кредитів, взятих урядом, і облігацій, випущених самим Укравтодором.

У програмі розглядалися три варіанти фінансування: збереження нинішньої системи (тобто кредити плюс збори від паливного акцизу, в який включено дорожній збір), фінансування за рахунок приватних інвесторів і за рахунок державно-приватного партнерства, включаючи концесії. Проект було відправлено на доопрацювання. За затвердженою програмою, кошти держбюджету склали близько двох третин. !zn

Читайте також:

Програма розвитку сподівань на хороші дороги

Україна: на шляху до нової якості дорожньої інфраструктури

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі