"Останні п'ять локомотивів зустрічали в Чорноморську в п'ятницю. Далі - маршрут вже відпрацьований. Спочатку - на Крюківський вагонобудівний завод. Там на доукомплектуванні знаходяться ще 10 американських локомотивів", - розповів Кравцов.
За його словами, тепловози вже довели свою ефективність на ділянці Запоріжжя - Комиш-Зоря - Волноваха, де економія палива склала 30%. Якщо машини старого парку за добу проходять в середньому 360 км, то тепловози - 540 км.
"15 нових локомотивів сьогодні забезпечують чверть тепловозів з трьох регіональних філій, де вони працюють: Придніпровської, Донецької та Одеської", - зауважив Кравцов.
Раніше радник глави держпідприємства "Укравтодор" Олександр Кава повідомив, що закуплені УЗ тепловози General Electric ТЭ33АС поступаються старим вітчизняним 2ТЭ116 за міцністю. За його словами, на лінії Федорівка - Волоноваха тепловоз GE не зміг зрушити з місця вантажний поїзд вагою 3728 тонн.
"Зупинившись на перегоні з вантажним поїздом вагою 3728 тонн хвалений американський тепловоз не зміг рушити з місця і йому на підмогу відправили старий 2ТЭ116. Нагадаю, що старі радянські тепловози в не найкращому технічному стані тягнуть на цій лінії вантажні потяги вагою 4500 тонн, а в справному - 6000 тонн без проблем", - повідомив Кава на своїй сторінці в Facеbook.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" підписала контракт з корпорацією GE на постачання локомотивів вартістю 1 млрд доларів. Ціна однієї партії (30 локомотивів) обходиться в 140 млн доларів з ПДВ. На сьогодні локалізація ( використання українських деталей, - ред.) в Україні становить 10%, поступово вона буде збільшена до 40%.