Перший магістральний тепловоз "Тризуб" виробництва компанії General Electric вийшов на Донецьку залізницю, повідомляє канал 112.
Як підкреслив глава уряду, таке рішення істотно поліпшить питання промислової логістики в регіоні.
"Ми вже запустили перші локомотиви на стратегічний напрямок. Природно, ми повинні зробити все, щоб українська економіка, в тому числі, яка орієнтується на експорт, була забезпечена якісною логістикою та інфраструктурою. Тому ми додаємо нові тепловози на напрям Комиш-Зоря - Волноваха і безпосередньо в Маріуполь. Це забезпечить весь промисловий регіон можливістю не тільки відправляти продукцію, але і безпосередньо доставляти її в українські порти, споживачам і на світові ринки", - сказав Володимир Гройсман.
Подальше оновлення рухомого складу, який анонсував прем'єр, дозволить забезпечити стабільне постачання сировиною металургійних комбінатів Маріуполя, які щорічно приносять Україні понад 2 млрд дол. валютної виручки.
Українській економіці потрібно не менше ста локомотивів на рік, про це на своїй сторінці в Facebook пише керівник Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко.
"В складному питанні виходу з кризи тяги на УЗ отримано перший фактичний результат. Не договір, не меморандум, не політична обіцянка, а реальний внесок у майбутнє. Розумію, що мій ентузіазм у цьому питанні розділять не всі учасники ринку. Масштаб події не такий великий. Введення в експлуатацію, наприклад, за рік сотого нового локомотива вітався б ширше і мав більш позитивне значення для розвитку залізниці та економіки в цілому. Але ж хочеться вірити, що з цього локомотива почнеться реальна трансформація і розвиток УЗ. Нехай він буде символом майбутніх успіхів!", - каже Олександр Криворучко керівник Асоціації власників вагонів.
Нагадаємо, проблеми залізничного сполучення з Маріуполем більше чотирьох років. Електрифіковані колії залишилися на окупованій території. Пасажирські та вантажні поїзди були перенаправлені з альтернативної одноколійної лінії, яка пропускала не більше 10 пар поїздів. Після втручання Володимира Гройсмана, "Укрзалізниця" в 2016-2017 роках розширила ділянку дороги Камиш-Зоря -Волоноваха в напрямку Маріуполя. Це дозволило збільшити пропускну спроможність до 20 пар на добу.
Магістральні тепловози ТЭ33А виробництва General Electric володіють сучасними технічними характеристиками, вони потужніші за машини, що експлуатуються, і споживають до 20% менше палива. Загалом "Укрзалізниця" має намір придбати 30 нових локомотивів вже до весни наступного року.