Зокрема, Єврокомісія закликає Інтерконнектор Туреччина-Греція-Італія (ITGI) та консорціум Nabucco почати переговори про злиття.
Неофіційно такі переговори тривають давно. У головному офісі норвезької державної нафтової компанії Statoil, розташованому в Осло, DT.UA підтвердили, що, хоча Statoil віддає перевагу Nabucco, однак компанія не проти прискорити його розвиток за рахунок реалізації його адріатичного напрямку – ITGI.
Вартість трубопроводу ITGI оцінюють у 3,4 млрд доларів, а Nabucco – у 10,7 млрд доларів. У Євросоюзі зокрема розглядають варіант почати з більш дешевого проекту, а потім збільшити розмір запланованого трубопроводу через Туреччину.
Передбачається, що першим етапом реалізації проекту стане "Південний коридор, фаза I", який буде поставляти газ у Грецію і далі до Італії, другим - "Південний коридор, фаза II", який створить відгалуження з магістрального трубопроводу і пройде на північ до Австрії.
Транс Адріатичний Трубопровід (TAP) вартістю 1,5 млрд євро, який, як і Nabucco та ITGI, також суперничає за транспортування газу з Азербайджану, поки не бере участі у переговорах про злиття. Хоча у самому TAP не проти такої співпраці та залучення інших акціонерів.