Експерти прогнозують на 2013 рік зростання ТБ-реклами і скорочення у друкованих виданнях

22 липня, 2013, 17:01 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Сегмент реклами у пресі в 2013 році скоротиться на 3%, прогнозують експерти. Обсяг інтернет-реклами зросте на 35%, телевізійної - на 15%.

Український ринок ТБ-реклами у 2013 році збільшиться на 14,8%, газетної - скоротиться на 9,4%, тоді як в цілому ринок медіареклами зросте на 10,9%, такі прогнози оприлюднила на своєму сайті Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК).

У цілому, за прогнозом експертів, ринок медіареклами в поточному році складе 10,513 млрд грн, тоді як наприкінці минулого року експерти ВРК прогнозували його обсяг у поточному році в розмірі 10,546 млрд грн (передбачалося зростання 11,3%).

Окрім того, наприкінці минулого року експерти припускали, що ринок реклами у газетах зросте на 2%, однак зараз значно погіршили свій прогноз. Зокрема, на думку коаліції, ринок реклами у газетах в цьому році складе 684,3 млн грн, що на 9,4% менше, ніж обсяг ринку в минулому році. Сегмент реклами в журналах також зменшиться в обсягах на 0,9%, хоча раніше передбачалося зростання на 8,1%.

У цілому, на думку експертів, сегмент реклами у пресі в 2013 році скоротиться на 3,3% (попередній прогноз передбачав зростання в 5,3%) - до 2,56 млрд грн.

При цьому фахівці ВРК покращили прогноз зростання ринку ТВ-реклами - якщо раніше передбачалося, що обсяг ринку збільшиться на 9,5%, то згідно з даним прогнозом зростання ринку телевізійної реклами складе 14,8%, загальний обсяг у грошовому еквіваленті - 4,440 млрд грн.

Більшу частину коштів у цьому сегменті принесе реклама на загальнонаціональних телеканалах (4,3 млрд грн), що на 15% більше, ніж у 2012 році. Найбільше зростання в цьому сегменті очікується від ТБ-спонсорства, передбачається, що його обсяг зросте на 25% - до 500 млн грн. Попередній прогноз ВРК був значно скромнішим: зростання передбачалося на рівні 2,5%.

Обсяг ринку радіореклами збільшиться на 9%, тоді як раніше експерти припускали його збільшення на 15%, в цілому обсяг складе 340 млн грн, більше половини яких принесе реклама на національних радіокомпаніях.

За обсягом ринку зовнішньої реклами експерти дещо погіршили прогноз зростання ринку з 16,7% до 12,5%, в цілому обсяг цього сегмента може скласти 1,350 млрд грн.

За даними експертів, значне зростання у поточному році може продемонструвати сегмент реклами у кінотеатрах і інтернет-реклами. Зокрема, обсяг реклами в кінотеатрах може скласти 45,5 млн грн, що на 30%, ніж у минулому році.

ВРК покращила прогнози щодо динаміки зростання обсягів ринку інтернет-реклами. Зокрема, у 2013 році обсяг може досягти 920 млн грн, що на 35% більше, ніж у 2012 році. Раніше передбачалося, що зростання складе 28,7%.

Всеукраїнська рекламна коаліція є громадською організацією, заснованою в 1997 році з метою розвитку рекламного ринку України. !zn

Читайте також:

В Україні готують заборону на розміщення реклами уздовж доріг

Нотаріусам заборонили рекламуватися і наказали поводитися пристойно

У Львові заборонили рекламу Митного союзу

Microsoft запустила рекламну кампанію проти Google Gmail

За матеріалами: Інтерфакс-Україна / Підготував/ла : Белоус Александр
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК