Український ринок ТБ-реклами у 2013 році збільшиться на 14,8%, газетної - скоротиться на 9,4%, тоді як в цілому ринок медіареклами зросте на 10,9%, такі прогнози оприлюднила на своєму сайті Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК).
У цілому, за прогнозом експертів, ринок медіареклами в поточному році складе 10,513 млрд грн, тоді як наприкінці минулого року експерти ВРК прогнозували його обсяг у поточному році в розмірі 10,546 млрд грн (передбачалося зростання 11,3%).
Окрім того, наприкінці минулого року експерти припускали, що ринок реклами у газетах зросте на 2%, однак зараз значно погіршили свій прогноз. Зокрема, на думку коаліції, ринок реклами у газетах в цьому році складе 684,3 млн грн, що на 9,4% менше, ніж обсяг ринку в минулому році. Сегмент реклами в журналах також зменшиться в обсягах на 0,9%, хоча раніше передбачалося зростання на 8,1%.
У цілому, на думку експертів, сегмент реклами у пресі в 2013 році скоротиться на 3,3% (попередній прогноз передбачав зростання в 5,3%) - до 2,56 млрд грн.
При цьому фахівці ВРК покращили прогноз зростання ринку ТВ-реклами - якщо раніше передбачалося, що обсяг ринку збільшиться на 9,5%, то згідно з даним прогнозом зростання ринку телевізійної реклами складе 14,8%, загальний обсяг у грошовому еквіваленті - 4,440 млрд грн.
Більшу частину коштів у цьому сегменті принесе реклама на загальнонаціональних телеканалах (4,3 млрд грн), що на 15% більше, ніж у 2012 році. Найбільше зростання в цьому сегменті очікується від ТБ-спонсорства, передбачається, що його обсяг зросте на 25% - до 500 млн грн. Попередній прогноз ВРК був значно скромнішим: зростання передбачалося на рівні 2,5%.
Обсяг ринку радіореклами збільшиться на 9%, тоді як раніше експерти припускали його збільшення на 15%, в цілому обсяг складе 340 млн грн, більше половини яких принесе реклама на національних радіокомпаніях.
За обсягом ринку зовнішньої реклами експерти дещо погіршили прогноз зростання ринку з 16,7% до 12,5%, в цілому обсяг цього сегмента може скласти 1,350 млрд грн.
За даними експертів, значне зростання у поточному році може продемонструвати сегмент реклами у кінотеатрах і інтернет-реклами. Зокрема, обсяг реклами в кінотеатрах може скласти 45,5 млн грн, що на 30%, ніж у минулому році.
ВРК покращила прогнози щодо динаміки зростання обсягів ринку інтернет-реклами. Зокрема, у 2013 році обсяг може досягти 920 млн грн, що на 35% більше, ніж у 2012 році. Раніше передбачалося, що зростання складе 28,7%.
Всеукраїнська рекламна коаліція є громадською організацією, заснованою в 1997 році з метою розвитку рекламного ринку України. !zn
Читайте також:
В Україні готують заборону на розміщення реклами уздовж доріг
Нотаріусам заборонили рекламуватися і наказали поводитися пристойно
У Львові заборонили рекламу Митного союзу
Microsoft запустила рекламну кампанію проти Google Gmail