Компанія 3 запустила у США масштабну рекламну кампанію, що атакує сервіс електронної пошти Google Gmail. У рекламі експлуатується скандал щодо Gmail, в якому Google звинувачувалася у несанкціонованому доступі до користувача листів. Тоді було встановлено, що система контекстної реклами у безкоштовній версії Gmail транслює оголошення залежно від змісту листа.
У рекламі Microsoft йдеться про те, що 70% не знають, що постачальник сервісу електронної пошти використовує зміст листів у власних потребах, 80% опитаних говорять, що вони вважають неприйнятною подібну практику. Також йдеться, що хоча сервіс Outlook.com так само як і Gmail безкоштовний, Microsoft ніколи не заглядає в листи користувачів для їхнього рекламного аналізу.
Рекламна кампанія Don't Get Scroogled by Gmail пропонує користувачам розглянути Outlook.com як альтернативу Gmail. Рекламу можна перекласти як "Не потрапляйте на вудку Gmail". Scroogled - це в даному випадку англомовна гра слів, зав'язана на назві Scroogle - парсері видачі Google, призначеному для приховування персональних даних від корпорації.
У Google говорять, що реклама Microsoft неточна відразу з кількох причин: по-перше, система тематичного аналізу вже не використовується у Gmail, по-друге у Google говорять, що аналіз контенту в листах раніше виконувався автоматичними засобами і в реальності ніхто з працівників компанії ніколи не читав листування.
"Для цього використовувався автоматичний алгоритм, який можна порівняти з роботою антиспаму. На сервісі Microsoft працює антиспам? Так ось він також аналізує листикористувачів", - заявили в Google.
Нагадаємо, поштовик Outlook.com був запущений Microsoft у липні цього року. !zn
Читайте також:
Gmail визнано найпопулярнішою у світі поштою
Facebook створює "вбивцю Gmail"
"Яндекс" обійшов Microsoft і став четвертим у світі пошукачем
Google відмовиться від паролів на користь електронних ключів