Кабінет міністрів погодив розроблений МВС законопроект, який передбачає заборону на розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування.
За даними експертів, мова йде про знесення близько 90% всіх конструкцій ринку зовнішньої реклами у країні, пише "КоммерсантЪ-Україна".
Автори документа "Про розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів" пропонують заборонити розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування, а також на відстані менше 10 м від краю проїзної частини, на опорах дорожніх знаків і ліхтарів, у зонах транспортних розв'язок, мостів і "місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод".
Як йдеться в пояснювальній записці до проекту, необхідність його введення обумовлена турботою про безпеку дорожнього руху.
Окрім того, розробники посилаються на указ президента про Національний план дій щодо впровадження економічних реформ на 2010-2014 роки, де передбачена гармонізація законодавства про зовнішню рекламу з європейським, і йдеться про заборону розміщення рекламної інформації на дорожніх знаках.
Учасники ринку зовнішньої реклами, закономірно, виступили проти ініціативи.
За словами голови координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка, в Україні над дорогами розміщено близько 40 тис. рекламних конструкцій, або близько 90% ринку зовнішньої реклами. Мова йде про ринок об'ємом 1,2 млрд грн (дані Всеукраїнської рекламної коаліції за підсумками 2012 року). У 2013 році цей ринок мав зрости ще на 16,7%, до 1,4 млрд грн.
Рекламники розраховують на альтернативний законопроект, який передбачає скорочення тільки 40-50% парку конструкцій. Ці поправки до закону "Про рекламу", подані комітетом з питань свободи слова та інформації ще в 2011 році, зараз готуються до розгляду у другому читанні.
За словами голови підкомітету з питань реклами комітету з питань свободи слова та інформації Олени Кондратюк ("Батьківщина"), цей проект передбачає розміщення рекламних конструкцій вздовж доріг у межах міста на відстані 50-75 м один від одного, а за межами міста - на відстані до 1 км !zn
Читайте також:
Янукович анонсував початок тотального будівництва доріг в 2014 році
Російська реклама "Змусь чиновника працювати" про ремонт доріг отримала чотирьох "Каннських левів"