"Дочка" PepsiCo продовжує заробляти в Росії мільярди

Поділитися
© Википедия
Компанія утричі збільшила прибутки.

Компанія "Вімм-Білль-Данн" (ВБД), що поєднує молочні активи PepsiCo у Російській Федерації, у 2023 році отримала чистий прибуток у 8,825 млрд рублів, що у 2,6 рази більше, ніж у 2022 році (3,36 млрд рублів), повідомляє Інтерфакс із посиланням на звітність компанії.

Виторг збільшився на 10% до 128,863 млрд рублів з 117,17 млрд рублів. Це найвищі темпи зростання останніми роками.

Валовий прибуток підвищився до 40,892 млрд рублів з 34,515 млрд рублів рік тому, прибуток від продажів - до 11,309 млрд рублів з 7,534 млрд рублів відповідно.

Ще одна "дочка" PepsiCo - "ПепсіКо Холдінгс" з виробництва безалкогольних напоїв - знизила чистий прибуток до 34,578 млрд рублів з 36,79 млрд рублів роком раніше, однак показала високі темпи зростання виручки - на 12,1% до 209,188 млрд рублів млрд рублів у 2022 році.

Прибуток від продажів компанії підвищився до 45,081 млрд рублів з 44,993 млрд рублів, валовий прибуток - до 99,4 млрд рублів проти 93,579 млрд рублів.

На початку березня 2022 року PepsiCo заявила, що вирішила призупинити продаж в Росії прохолодних напоїв, інвестиції та рекламну діяльність. Натомість продаж молочної продукції, а також продуктів харчування для дітей компанія продовжила.

У вересні, після того, як закінчилися концентрати, компанія припинила випуск напоїв Pepsi, 7UP та Mountain Dew. Асортимент продукції розширився за рахунок випуску власної продукції під брендами "Російський дар", "Фрустайл", "Евервесс" тощо.

PepsiCo домовилася про купівлю компанії "Вімм-Білль-Данн" (виробництво молочної продукції, безалкогольних напоїв та соків) у грудні 2010 року, оцінивши її у $5,8 млрд. Угода закрилася у вересні 2011 року.

Продовжує працювати в РФ і ще одна "дочка" компанії - ТОВ "Фріто Лей Мануфактурінг", яка виробляє чіпси з картоплі та кукурудзяного борошна, а також сухарики. Її виручка у 2023 році склала 6,8 млрд рублів проти 6,1 млрд рублів роком раніше. Чистий прибуток знизився до 135,39 млн рублів з 278,76 млн рублів у 2022 році. Прибуток від продажу зріс до 630,2 млн рублів з 401,3 млн рублів відповідно.

Нагадаємо, компанія PepsiCo (США) представлена у пострадянських країнах брендами Pepsi, 7UP, Mirinda, "Садочок", Sandora, "Слов’яночка", "Чудо", Lays, "ХрусTeam", Doritos, Cheetos, "Агуша", Evervess, Aqua Minerale, "Марійка"

Торік у вересні внаслідок російської ракетної атаки на Україну  було зруйновано завод компанії PepsiCo, який розташований у місті Вишневе Київської області.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі