Pepsi Cola використовує для заробітку в Росії оригінальні українські бренди

Поділитися
Pepsi Cola використовує для заробітку в Росії оригінальні українські бренди
Одночасно PepsiCo продає в Україні продукти під російським брендом, трохи підлаштувавши їх під українську мову.  

Одночасно компанія також не залишила спроб продовжити бізнес в Україні. Для продуктів дитячого харчування, що вироблялись під російським брендом «Агуша», PepsiCo створила нове більш українське ім’я — "Агуня".

За даними проєкту WAR Sponsors, за 2022 рік компанія заплатила у казну Росії 810 мільйонів доларів США.

Нагадаємо, компанія PepsiCo (США) представлена у пострадянських країнах брендами Pepsi, 7UP, Mirinda, "Садочок", Sandora, "Слов’яночка", "Чудо", Lays, "ХрусTeam", Doritos, Cheetos, "Агуша", Evervess, Aqua Minerale, "Марійка"

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі