Pepsi Cola використовує для заробітку в Росії оригінальні українські бренди
27 березня, 2023, 14:19
Поділитися
Одночасно PepsiCo продає в Україні продукти під російським брендом, трохи підлаштувавши їх під українську мову.
Американська компанія Pepsi Cola використовує для заробітку в Росії оригінальні українські бренди соків «Садочок» та Sandora. Про це пише видання РБК-Україна.
Попри те, що на початку березня 2022 року компанія заявила про припинення рекламної діяльності та виробництва напоїв у Росії, за увесь минулий рік жодних реальних кроків з продажу заводів у Росії помічено не було. А гучна новина про плани виходу PepsiCo з РФ просто зникла з офіційного сайту компанії.
Уже у квітні 2022 року PepsiCo анонсувала створення лінійки продукції спеціально для Росії "New Cola".
Більше того. Виявилося, що соки з українськими брендами «Садочок» та Sandora з маркуванням «Сделано в России» Pepsi Cola продовжила продавати не лише у РФ, а й на ринках Білорусі, Грузії, Казахстану та інших країн.
Одночасно компанія також не залишила спроб продовжити бізнес в Україні. Для продуктів дитячого харчування, що вироблялись під російським брендом «Агуша», PepsiCo створила нове більш українське ім’я — "Агуня".
За даними проєкту WAR Sponsors, за 2022 рік компанія заплатила у казну Росії 810 мільйонів доларів США.
Related video
Нагадаємо, компанія PepsiCo (США) представлена у пострадянських країнах брендами Pepsi, 7UP, Mirinda, "Садочок", Sandora, "Слов’яночка", "Чудо", Lays, "ХрусTeam", Doritos, Cheetos, "Агуша", Evervess, Aqua Minerale, "Марійка"