Держпродспоживслужба запускає онлайн платформу для скарг споживачів

Поділитися
Держпродспоживслужба запускає онлайн платформу для скарг споживачів
Незабаром планується запустити мобільний додаток для звернень громадян, створити кабінет для підприємств, щоб надати можливість підприємцям бачити звернення споживачів щодо них в режимі реального часу, та інтегрувати  систему з "Дією".

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів запускає централізовану онлайн платформу, на якій можна буде залишити скаргу, відстежувати, як опрацьовуються звернення тощо. Наразі платформа працює в тестовому режимі, але незабаром стане публічною та буде інтегрована в додаток державних послуг "Дія", повідомляє сайт Держпродспоживслужби.

"Платформою передбачений автоматизований прийом та маршрутизація звернень громадян, що надходять через сайт, бот чи пошту, автоматизовані процеси формування всіх супровідних документів (листів, запитів, наказів, доручень). В режимі онлайн можна відслідкувати терміни та статуси виконання звернень, отримати всю необхідну аналітику", - йдеться в повідомленні.

На цей момент система поки працює в пілотному режимі - як внутрішня, та націлена на автоматизацію роботи працівників служби.

"А на наступних етапах розвитку нею зможуть користуватися всі громадяни та підприємства України. Це прискорить процес прийняття рішень, зекономить державні кошти та зробить процес прозорим», - зазначила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Під час пілотної стадії впровадження проєкту на платформі опрацьовуються звернення, що надходять до центрального апарату Держпродспоживслужби та в Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві.

Вже за кілька місяців очікується розгортання платформи опрацювання звернень у всіх областях України.

Надалі планується запустити мобільний додаток для звернень громадян, створити кабінет для підприємств, щоб надати можливість підприємцям бачити звернення споживачів щодо них в режимі реального часу, та інтегрувати систему з "Дією".

Нагадаємо, у країнах Європейського Союзу вже кілька років діє правовий і практичний алгоритм, який ефективно захищає споживачів від несумлінної практики суб’єктів е-комерції.

Йдеться про публічну інтернет-платформу ODR (Online Dispute Resolution) з позасудового та дистанційного розв’язання споживчих спорів, що виникають між клієнтами і онлайн-магазинами та маркетплейсами. Детальніше про це читайте в матеріалі  президент ГО "Українська організація захисту споживачів послуг" Олега Тітамира "Боротьба з шахрайством в онлайн-торгівлі".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі