Водночас, як повідомив ZN.UA директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн, є підстави очікувати, що вартість білоруських ресурсів буде досить високою, тому що крім традиційних каналів збуту сьогодні визначився ще один - Росія, де триває дефіцит високооктанового бензину.
Крім того, за словами експерта, при експорті за межі Митного союзу, в тому числі і в Україну, білоруські виробники змушені платити російське експортне мито, яке на сьогодні становить майже 50% від ринкової вартості бензинів А-92 і А-95. Таким чином, привабливість поставок до країн МЗ у білоруських НПЗ вища. Це вже відчули українські компанії-імпортери, які наприкінці червня були змушені відмовитися від придбання виставлених на торги лотів бензину А-92 через його високу вартість у продавця.
Як повідомляє прес-служба Мозирського НПЗ, завод вийшов на технологічний режим роботи після завершення планового ремонту, що почався в травні. На даний час установки на заводі виведені на технологічний режим, надходять планові обсяги сировини, переробка нафти доведена до оптимального показника.
Нагадаємо, в червні учасники ринку відзначали брак деяких видів нафтопродуктів, зокрема, бензину марки А-92, пов'язуючи це з експортом більшої частини продукції Лисичанського НПЗ.
Дефіцит бензину в Україні закінчився - Мозирський НПЗ відновив роботу
06 липня, 2011, 14:38
Поділитися
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка
Флуд
Порушення дійсного законодвства України
Образа учасників дискусії
Реклама
Розпалювання ворожнечі
Ознаки троллінгу й провокації
Інша причина
Відміна
Надіслати скаргу
ОК
