Німкеня з Гамбурга здалася в поліцію за крадіжку з музею картини XVI століття "Портрет молодої жінки" кисті Пітера Артсена. Зазвичай такий жест означав би надзвичайно акуратне завершення справи про крадіжку витвору мистецтва, проте злодійка стверджує, що загубила картину, пише ARTnews.
У 31-річному німецькому woman filed police report o herself for theft of Pieter Aertsen oil painting from Bielefeld museum, while admitting she misplaced it in the process. https://t.co/QDMrdF5QZI
— ARTnews (@artnews) July 22, 2022
27 квітня до цього часу невідома у світі інтриг у сфері мистецтва жінка серед білого дня вийняла з рами картину XVI століття, засунула її у велику папку і вийшла з музею Хюльсмана в Білефельді. За повідомленням німецького інформаційного агентства dpa, вона стверджує, що того ж вечора втратила роботу.
Художник Артсен, якого часто через його зріст називали Lange Piet (високий Піт), був голландським художником, який працював у стилі північного маньєризму. Йому приписують винахід монументального жанрового живопису, суміші натюрморту та жанрового живопису, що часто містить біблійні аспекти.
Він любив підривати традиційні ієрархії сюжетів у живописі. На відміну від своїх сучасників, які вибудовували дію навколо релігійних образів, Артсен зухвало висував на перший план предмети побуту та перехожих. Шматок м'яса домінує над загальною мізансценою у його роботі “Христос у домі Марії та Марфи” (1552 р.), тоді як Ісус та його свита – десь далеко на задньому плані.
Артсена особливо хвалять за його багаті з художньої точки зору ринкові сцени, такі як однойменна картина, де зображено жінку в оточенні риб та людей.
Повертаючись до історії з крадіжкою, влада заявила, що знайомий гамбурзької жінки безуспішно обшукував її квартиру в пошуках картини. Підозрювана не зізналася в мотивах зухвалого злочину, пошуки твору мистецтва продовжуються.
Нагадаємо, під картиною «Оголена в капелюсі» знайшли раніше невідомі екскізи Модільяні.