Фестиваль Bedroom Online Cloud Music Festival організувало агентство Music Festival RSS. Він пройшов на сервісі Bilibili – китайському аналогу YouTube і став настільки успішним, що повторювався знову і знову. А потім такий формат перейняли й інші концерти.
Незважаючи на те, що перші такі події відбувалися не наживо – на них транслювалися нарізки з записаних виступів артистів – вони виявилися дуже популярні. Це відбувалося через те, що користувачі могли спільно насолоджуватися музикою і ділитися враженнями онлайн, що було важливо для тих, хто виявився замкнений вдома через карантин.
Пізніше до цього руху приєдналися й нічні клуби, які почали транслювати живі виступи діджеїв на таких платформах, як Kuaishou і TikTok. За перші 30 хвилин подібної трансляції 10 лютого нічний клуб SIR TEEN з Пекіна "відвідали" 100 тисяч онлайн-користувачів, за всю же діджей-сесію їхня кількість перевищила 2,3 мільйона.
За кілька годин онлайн-вечірки, яка відбулася 9 лютого, клуб OneThird отримав від користувачів 20 мільйонів TikTok-монет (143 тисячі доларів).
Гравці електронної комерції Taobao і Alibaba спільно з музичними компаніями організували "концерт без зустрічей". Захід пройшов у День святого Валентина і привернув чотири мільйони онлайн-глядачів, які принесли 570 тисяч юанів (81,5 тисяча доларів) для медичного персоналу, який бореться з коронавірусом на передовій.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Станом на ранок 19 лютого в Китаї повідомили про 1 749 нових випадків коронавірусу і 136 нових випадків смерті, в результаті чого загальна кількість таких випадків склала 75 196 і 2 010 у всьому світі.
При цьому одужала 11 451 особа.
ZN.UA зібрало найважливішу інформацію, пов'язану з розповсюдженням китайського корнавирусу.