Провідні канали країни днями дізналися, «скільки» ж вони наколядували за новорічні свята (завдяки благим вістям від GfK Ukraine). Результати — феєричні для «Інтера»: частка аудиторії в пік новорічних телевеселощів (31 грудня і новорічна ніч) — понад 20%. Це явне лідерство. Помітний ривок донецької «України» — близько 11% (частки). Скромніші досягнення «1+1» — ті ж 11%.
Десятка найпопулярніших каналів новорічного ТБ (у частковому розрізі) складається так: 1) «Інтер» (20,86%), 2) «1+1» (11,02%), 3) «Україна» (11,21%), 4) СТБ (8,86%), 5) «Первый канал, Россия» (7, 39%), 6) Новий канал (7,10 30%), 7) ICTV (5,42%), 8) НТН (3,50%), 9) Перший національний (1,83%), 10) ТЕТ (1,93%).
Передбачувано ритуальним і від того популярним «проектом» святкового проміжку виявилося новорічне вітання Віктора Ющенка. На «Інтері» воно вибороло частку в 38,5%, а на «1+1» — 19,61%. Куди дивилася решта населення — незрозуміло.
Із масових видовищ пристойні показники у «Дуже новорічного кіно» на «Інтері» (близько 26%). Це вільний переспів «Ночі в музеї» — із нашим стабільним естрадним складом. Проект — і не поганий, і не хороший. Радше, якийсь «неподієвий». Втім, власна новорічна продукція інших українських телеканалів значно темніша навіть за цю «ніч». Неконтрольовані спроби комічно співати «про головне» «1+1» викликали не сміх, а радше криву посмішку. Не дуже успішним виявилися і новорічні пригоди Лесі та Роми («Мільйон від Діда Мороза») на ICTV із часткою 4,5%: цей проект зжив себе. Скільки можна тягати «живий труп»?
Найрозумнішою виявилася «Україна». Нон-стопом — російські «Вогники» із простроченими датами виготовлення (утім, була і прем’єра
2008-го). Побоювання, що населення може знудити від надлишку битого часом гумору Михайла Задорнова також не підтвердилися. Його тотальний і безперервний концерт на СТБ дивилися дуже весело (звідси — майже 9% частки).
Уже не перший рік телеоглядачі новорічних ефірів втрачають свій законний шматок хліба. Аналізувати заздалегідь програмовані веселощі немає жодного людського сенсу. Ситуація на цьому ринку (на відміну від ситуації в країні) уже давно стабілізувалася. І нікого іншого — окрім того, кого регулярно популяризують — годі чекати. Певне, уже такий неписаний закон цього телесвята — із накладеним на нього хрестоматійним трафаретом радянського ТБ. У сукупному багатоканальному новорічному телешоу навіть після концептуального виборного 2009-го, не сумніваюся, будемо знову вибирати під ялинкою ті ж веселі безсмертні «маски»... Незламну примадонну або недавно наближену до неї подругу — молдавську Даліду. Чергового задерикуватого фаворита примадонни або ж чиїхось інших фаворитів. У цій таблиці Менделєєва кожен елемент посідає своє споконвічне місце. Незважаючи на роки. І навіть на століття.