Новий рекламний ролик кампанії Гарріс-Волза, озвучений акторкою Джулією Робертс, закликає жінок голосувати за Камалу Гарріс на президентських виборах, навіть якщо їхні чоловіки підтримують колишнього президента Трампа, обурив республіканців, пише The Hill.
Рекламний ролик Робертс, випущений організацією Vote Common Good, також натякає на право на аборт, яке розглядається як ключове питання в перегонах, де Трамп має значну перевагу серед виборців-чоловіків, а Гарріс – серед виборців-жінок.
«В єдиному місці в Америці, де жінки все ще мають право вибору, ви можете голосувати як завгодно. І ніхто ніколи не дізнається», – говорить Робертс в рекламі, коли жінка на екрані зустрічається зі своїм чоловіком після того, як віддає свій голос за Гарріс.
Вона змовницьки підморгує іншій жінці-виборцю, а її чоловік запитує, чи зробила вона «правильний вибір».
In the voting booth, women still have the right to choose. New and important ad from @VoteCommon featuring Julia Roberts reminds women that no one will know who they voted for. Pass it on. pic.twitter.com/XALnryVPNm
— Shannon Watts (@shannonrwatts) October 28, 2024
Республіканці відреагували на відео з обуренням, деякі з них стверджували, що дружина, яка бреше про свій голос – це так само погано, як і подружня зрада.
«Якби я дізнався, що Емма пішла до кабінки для голосування і поставила позначку за Гарріс, це те ж саме, якби вона мала інтрижку», – заявив ведучий Fox News Джессі Уоттерс в ефірі в середу.
Інші члени Республіканської партії, в тому числі ведучий та блогер Чарлі Кірк, також назвали рекламу «огидною».
Критикуючи рекламу, він говорив про чоловіка, який важко працює, щоб дозволити собі спосіб життя дружини, а потім сказав, що дружина, яка бреше чоловікові про те, кого вона підтримує, прирівнюється до тієї, яка зрадила свого чоловіка.
«Я думаю, що це так огидно, коли дружина носить американський капелюх, приходить зі своїм милим чоловіком, який, напевно, працює, як віл, щоб забезпечити їй гарне життя і сім'ю, а вона бреше йому, кажучи: «О, так, я буду голосувати за Трампа», а потім голосує за Камалу Гарріс», – розлютився Кірк в інтерв'ю радіоведучій Меґін Келлі.
«Камала Харріс і її команда вірять, що мільйони жінок зрадять своїх чоловіків і робитимуть це так, щоб це не було помітно під час голосування», – додав він.
У відповідь на його заяви колишня конгресвумен Ліз Чейні (республіканка від штату Вайомінг) назвала Кірка «бовдуром».
«Послухайте, як цей бовдур виступає із заключним словом Дональда Трампа. Жінки, ви знаєте, що робити. Голосуйте за Камалу», – написала Чейні на соціальній платформі X.
Чейні є однією з найвідоміших республіканок, які підтримують Гарріс на президентських виборах.
Некомерційна організація Vote for Common Good, яка випустила рекламу, також відреагувала на негатив.
«Реакція деяких чоловіків, які з жахом думають про те, що їхні дружини можуть з ними не погодитися, насправді доводить нашу точку зору. Ми знаємо, що рух MAGA чинить посилений тиск на людей, але ми також знаємо сильну волю американців, коли вони стоять у кабінці для голосування», – сказав виконавчий директор Даг Пагітт.
«Наша робота полягає в тому, щоб допомогти людям зробити в кабінці для голосування те, що вони хочуть зробити за покликом серця. Ми подорожували країною і зустрічали людей, які мають вищу мотивацію для свого голосу, ніж просто та, що цього вимагає від них їхня політична партія чи друзі. Ми знаємо, що під час голосування вони будуть думати про тих, кого вони люблять найбільше, а не лише про те, що скажуть їм їхня політична партія чи релігійна громада», – наголосив він.
Він також висловив переконання, що мільйони жінок зможуть проголосувати за покликом серця попри незгоду своїх чоловіків.
Нагадаємо, що Камалу Гарріс підтримали чимало американських знаменитостей. Нещодавно про своє підтримку віцепрезидентки заявив колишній губернатор Каліфорнії та зірка Голлівуду Арнольд Шварценеггер, який є республіканцем.
2024 року тема сім’ї стала однією з головних у передвиборчих кампаніях кандидатів у президенти США.
Про те, в чому полягає різниця в підходах до цього питання між республіканцями й демократами й чому рішення американців у листопаді позначиться на їхньому особистому житті, читайте в статті Анни Бродські-Кроткіної «Несхожі сімейні цінності. Як республіканці й демократи зробили сім’ю однією з ключових тем президентської кампанії США».