Microsoft зафіксувала російські операції з впливу на вибори в США 

Поділитися
Microsoft зафіксувала російські операції з впливу на вибори в США  © Pexels
В компанії кажуть, що кібероперації РФ можуть посилитися найближчими місяцями. 

Компанія Microsoft заявила, що російські онлайн-кампанії для впливу на майбутні президентські вибори в США активізувалися за останні 45 днів, але повільнішими темпами, ніж на минулих виборах. Про це повідомляє Reuters.

Пов'язані з Росією акаунти поширюють контент, який “розколює” американську аудиторію, в тому числі з критикою американської підтримки для України.

Хоча російська активність, яку фіксує Microsoft, не така інтенсивна, як під час попередніх виборів, вона може посилитися в найближчі місяці, вважають дослідники компанії. 

"Повідомлення щодо України - через традиційні ЗМІ та соціальні мережі, набрали обертів за останні два місяці завдяки поєднанню прихованих і відкритих кампаній від щонайменше 70 пов'язаних з Росією груп, які ми відстежуємо", - зазначили в Microsoft.

Найпродуктивніша з таких російських кампаній пов'язана з адміністрацією президента РФ. Інша кампанія спрямована на розміщення дезінформації в Інтернеті різними мовами, причому повідомлення зазвичай починаються з того, що нібито викривач або журналіст публікує контент на відеоканалі. Потім цей контент поширюється мережею веб-сайтів, серед яких DC Weekly, Miami Chronical і The Intel Drop.

"Зрештою, після того, як наратив циркулює в Інтернеті протягом декількох днів або тижнів, американська аудиторія повторює і репостить цю дезінформацію, ймовірно, не знаючи про її першоджерело", - зазначили в Microsoft.

Помітна активізація спостерігається в хакерських кампаніях російської групи Star Blizzard, або Cold River, зосередженої на атаках на західні аналітичні центри.

"Нинішня увага Star Blizzard до американських політичних діячів і політичних кіл може бути першою в серії хакерських кампаній, спрямованих на досягнення результатів Кремля в листопаді", - йдеться у повідомлені Microsoft.

Зловмисне використання штучного інтелекту, націлене на вибори в США, є основною проблемою, на яку вказують американські політичні оглядачі, але Microsoft виявила, що простіші цифрові фейки були поширеніші, ніж дипфейки. Також маніпуляції з аудіо мають більший вплив, ніж з відео, додали в компанії.

За словами Microsoft, рідко коли використання генеративного контенту ШІ досягало значного охоплення в соціальних мережах, і лише в кількох випадках такий контент справді вводив аудиторію в оману.

"Найпростіші маніпуляції, а не найскладніше застосування ШІ, швидше за все, стануть тими частинами контенту, які матимуть найбільший вплив", - зазначають дослідники.

Раніше американські спецслужби попереджали, що війна проти України не послабила бажання Кремля втрутитися у вибори в США 2024 року і посіяти розбрат у Сполучених Штатах.

Минулого року США оприлюднили доповідь розвідки про те, як РФ використовувала шпигунів, соціальні мережі та свої ЗМІ, щоб підірвати віру людей в чесність демократичних виборів у всьому світі, зокрема і в Штатах у 2020 році. Посадовці надіслали цей документ у понад 100 країн.

Поділитися
Дивіться спецтему:
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі