Фірмовий стиль «АН»

01 жовтня, 2010, 14:30 Роздрукувати Bипуск № 36, 1 жовтня-8 жовтня 2010р.
Відправити
Відправити

З 30 вересня по 4 жовтня Державне підприємство «АНТОНОВ» радо відчиняє двері своєї льотно-випробув...

З 30 вересня по 4 жовтня Державне підприємство «АНТОНОВ» радо відчиняє двері своєї льотно-випробувальної бази в Гостомелі та аеропорту «Київ-Антонов» учасникам і гостям 7-го Міжнародного авіакосмічного салону «Авіасвіт-XXI». Свої досягнення представлять 280 підприємств та організацій із 32 країн світу.

За два роки, що минули з часу проведення 6-го «Авіасвіту», авіаційні програми в Україні отримали значний розвиток. Звичайно, це стосується і нашого підприємства. У грудні 2009 р., згідно з рішенням уряду України, завершився процес приєднання Київського авіаційного заводу «АВІАНТ» до АНТК ім. О.Антонова. Дружна сім’я «АНТОНОВ» поповнилася п’ятитисячним колективом авіабудівників. Цей крок було зроблено з метою виведення серійного заводу з кризового стану, в якому він опинився в останні роки. Перед об’єднаним підприємством, яке отримало назву «ДП «АНТОНОВ», стоять завдання налагодити серійне виробництво літаків у Києві, підвищити ефективність обслуговування замовників шляхом створення єдиного центру відповідальності за розробку, виробництво та обслуговування.

Заходи щодо об’єднання дали змогу ліквідувати багатомільйонну заборгованість «АВІАНТ», у тому числі з заробітної плати, забезпечити виконання зобов’язань за укладеними контрактами, повноправну участь заводу в коопераційній схемі з виробництва нових літаків «Антонов». «АВІАНТ» отримав статус філії ДП «АНТОНОВ» і назву «Серійний завод «АНТОНОВ».

На виставці «Авіасвіт-ХХІ» ми представимо один із проектів, який розвивається найбільш динамічно, — сімейство регіональних реактивних літаків нового покоління Ан-148 і Ан-158. 2 червня 2009 року літак Ан-148 почав виконувати комерційні рейси під прапором авіакомпанії «АероСвіт». 28 квітня цього року ми передали експлуатанту другий такий літак, зібраний на Серійному заводі «АНТОНОВ».

На умовах кооперації випуск Ан-148 налагоджено і в Росії — у ВАТ «Воронежское акционерное самолетостроительное общество» (ВАСО). П’ять літаків, виготовлених на цьому підприємстві, працюють у складі флоту ДТК «Россия». На цей час літаки Ан-148 перевезли понад 165 тис. людей на внутрішніх та міжнародних маршрутах. Щодня кожний Ан-148 виконує до шести рейсів. Пасажири належно оцінили його висококомфортабельний салон: зручний інтер’єр, низький рівень шуму, приємний мікроклімат, місткі багажні полиці.

Одна з важливих переваг літаків сімейства Ан-148 — широкий спектр умов їх експлуатації. Упродовж двох років були проведені випробування й отримані доповнення до сертифіката типу літака, які підтверджують можливість його безпечної експлуатації з різноманітних злітно-посадкових смуг, включно із грунтовими, в умовах точної зональної навігації, тобто в аеропортах з інтенсивним повітряним рухом. Він також може виконувати автоматичне заходження на посадку в умовах практично нульової видимості, за категорією IIIA ІКАО.

У квітні 2010 року вперше піднявся в небо новий регіональний реактивний Ан-158. У заходах, присвячених цій події, взяли участь президент України Віктор Янукович, представники уряду України, підприємств — партнерів по програмі, авіакомпаній. У липні 2010 р. відбувся міжнародний дебют Ан-158 на авіакосмічному салоні «Фарнборо-2010», який проходив у передмісті Лондона. Під час цієї виставки з російською лізинговою компанією «Ильюшин Финанс Ко» було підписано контракт на поставку двадцяти таких літаків.

На даний час Ан-158 проходить програму випробувань. Він уже підтвердив розрахункові параметри стійкості та керованості, льотно-технічні характеристики. Тривають випробування на великих кутах атаки. Надійти в експлуатацію він повинен уже 2011 року.

Отже, в розпорядженні авіаперевізників буде ціле сімейство літаків. Їх можна використовувати залежно від завантаженості маршруту. Ан-148 може взяти на борт від 68 до 85 пасажирів, а Ан-158 — від 85 до 99. Сформовано замовлення на більш ніж 150 літаків даного сімейства. До 2024 року плануються поставки близько 500 машин. Для задоволення попиту партнери по програмі нарощують обсяг виробництва цих літаків. До 2015 року на заводах України і Росії планують виготовляти 60 авіалайнерів на рік.

Необхідно зазначити, що реалізація програми Ан-148 і Ан-158 дала потужний імпульс розвитку науки в Україні. Над розробкою технологій їх створення разом з нами працювало багато наукових організацій. В результаті ці літаки є одними з найбільш високотехнологічних у світі.

З часу попереднього «Авіасвіту» відбулася низка подій, пов’язаних із подальшим розвитком програми легкого транспортного літака Ан-32. Основна його особливість — здатність здійснювати польоти з високогірних аеродромів, у тому числі в умовах підвищених температур. Часто вони є єдиною сполучною ланкою між розташованими на високогір’ї населеними пунктами, заставами та великими містами.

У червні 2009 р. було підписано контракт з Індією, згідно з яким підприємства двох країн об’єднали зусилля для модернізації 105 Ан-32 ВПС Індії. Цей договір став одним із найбільших за всю історію авіапромисловості незалежної України. Перші п’ять Ан-32 прибули в Україну в березні 2010 р. На цей час завершено модернізацію двох із них, зараз вони проходять льотні випробування. Друга партія з п’яти літаків надійшла в липні. Фахівці ДП «АНТОНОВ» працюють над їх модернізацією і подовженням строку служби до 40 років. Зокрема, на літак встановлюється устаткування (приблизно 25 найменувань), яке підвищує безпеку його експлуатації.

Перший з модернізованих Ан-32 представлено на виставці «Авіасвіт-ХХІ». Успішна реалізація контракту з Індією стане запорукою розвитку нашої взаємодії в питаннях модернізації Ан-32 та з іншими експлуатантами літака. Адже ці машини знайшли широке застосування в багатьох країнах світу, і географія їхньої роботи продовжує розширюватися.

У вересні 2009 р. було підписано контракт з Іраком на поставки міністерству оборони країни шести Ан-32. На Серійному заводі «АНТОНОВ» повним ходом іде їх будівництво. Перший з літаків уже готовий для передачі замовникові. До кінця року буде побудовано ще один. Завершити поставки за контрактом заплановано до кінця 2011 року.

Розробляються нові варіанти всесвітньо відомого Ан-124-100 «Руслан», котрий, як і раніше, є лідером світового ринку вантажних авіаперевезень. Цього року сім «Русланів» авіакомпанії «Авіалінії Антонова» доставили в різні точки планети понад 23 тис. тонн вантажів. Цей могутній богатир — візитна картка транспортних літаків «Антонов» — постане в усій своїй красі в небі над Гостомелем у льотній програмі виставки.

Разом з російськими партнерами ДП «АНТОНОВ» працює над поновленням серійного виробництва «Русланів», готує конструкторську документацію на нову модифікацію, яка дістала позначення Ан-124-200, для передачі на завод «Авиастар — СП» (м. Ульяновськ, Росія). Від попередньої версії «Руслана» ця відрізняється оновленим обладнанням, цифровими системами і «скляною» кабіною.

«АНТОНОВ», як і раніше, приділяє велику увагу розвитку міжнародного співробітництва. Активно реалізуються спільні програми з Росією, Казахстаном, Китаєм, Іраном, Індією, країнами Латинської Америки, ПАР. Заплановані в ході «Авіасвіт-XXI» зустрічі сприятимуть підписанню контрактів та досягненню домовленостей. Адже майбутнє української авіації пов’язане з подальшим розширенням кооперації між підприємствами галузі в Україні та закордонними партнерами.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК