Усього якихось 15 років тому про існування компакт-дисків обивателі й гадки не мали. А нині достеменно знають, що, за наявного розмаїття пропозицій на ринку дисків, у процесі вибору може розгубитися навіть професіонал. І справді, як тут розібратися, чому віддати перевагу: таким звичним і доступним CD-ROM, дедалі популярнішим і багатофункціональним DVD, компакт-дискам, запрограмованим на захист від підробок, відеодискам, що перезаписуються, чи супервисокоякісним аудіозаписам на DVD-носіях... Проте остання новинка від Bertelsmann — гнучкі компакт-диски. Вони, будучи нещодавно недосяжною мрією більшості розробників, очевидно, стануть хітом наступного сезону.
Ерік Хантер, головний маркетолог німецької фірми, заманював до свого стенда потенційних клієнтів, пропонуючи їм обгорнути новий диск навколо пляшки содової або скрутити з нього мундштук для сигарети. І це не просто рекламний трюк. Можливість вкладати гнучкі диски в журнали чи продавати їх разом із колою давно вже не дає спокою фахівцям з активізації ринків традиційних товарів. Виробництво таких дисків коштує удвічі дешевше, порівняно зі звичайними, а відсутність обмежень під час їх транспортування і зберігання — ще один серйозний козир. Більше того, нові диски цілком придатні як для програвання на існуючих CD-плеєрах, так і для роботи на комп’ютері. А на підході тим часом поява на ринку гнучких DVD-дисків.
за матеріалами зарубіжної преси підготувала