До мостів висуваються особливо жорсткі вимоги щодо міцності, надійності, терміну служби. Адже ці споруди повинні працювати десятки років, зазнаючи великих навантажень. Дослідження напружено-деформованого стану в елементах балкових прогонних конструкцій залізничних мостів, здійснені в Інституті електрозварювання Національної академії наук України, дали можливість встановити причини передчасної появи тріщин у металі. А це дозволило вченим запропонувати принципово нові конструкторські й технологічні рішення (у тому числі зміцнюючу обробку) і на їх основі розробити нову конструкцію зварних суцільностінчастих прогонних споруд довжиною 18—33,6 метра з підвищеною довговічністю, порівняно з розрахунковим ресурсом, що становить 100 років. Отож нові мости служитимуть більш як століття.
ДОВГОВІЧНІ МОСТИ
26 жовтня, 2001, 00:00
Поділитися
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка
Флуд
Порушення дійсного законодвства України
Образа учасників дискусії
Реклама
Розпалювання ворожнечі
Ознаки троллінгу й провокації
Інша причина
Відміна
Надіслати скаргу
ОК
