Відключення світла: що робити, якщо банкомат зняв гроші, але не видав

Поділитися
Зараз кожен може опинитися у такій ситуації.

Атаки Росії на енергетичні об’єкти України та ремонт енергоблоків, змусили ввести ліміти на споживання електроенергії та промисловості та побутових споживачів , а також запровадити графіки відключень електроенергії. У зв'язку з цим, українці можуть потрапити у ситуацію, коли банкомат не видав гроші через відключення.

Видання «УНІАН» розповіло, як треба діяти в такій ситуацію.

Що робити, якщо банкомат не видав гроші:

  • зателефонувати на гарячу лінію;
  • подати заявку на повернення коштів;
  • назвати номер термінала, адресу, суму і час проведення операції.

Після опрацювання заявки та перерахунку грошей у терміналі, кошти повернуть на картку. Якщо ж банкомат відключився після замовлення готівки, але не видав її, то гроші мають повернуться на рахунок протягом 15 хвилин.

Тож, якщо кошти списано, але не видано:

  • звернутися до відділення банку, щоб оскаржити операцію;
  • після перевірки списану суму повернуть на рахунок.

Важливо залишатися на зв'язку з рідними та близькими навіть під час відсутності світла. Для цього можна скористатися національним роумінгом.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі