Пацієнт у лікарні: чи пустять відвідувачів до реанімаційного відділення

Поділитися
Пацієнт у лікарні: чи пустять відвідувачів до реанімаційного відділення © freepik/freepik
Роз'яснення дали у НСЗУ.

Під час перебування хворого у реанімації присутність членів родини допомагає зменшити тривогу пацієнта та сприяє одужання.

В Україні цілодобовий доступ до реанімації для членів родини гарантується наказом МОЗ (№592 «Порядок допуску відвідувачів до пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні у відділенні інтенсивної терапії»). У Національній службі здоров'я України (НСЗУ) розповіли про правила відвідування хворих у відділенні інтенсивної терапії.

Кому дозволено відвідувати хворого у відділенні інтенсивної терапії

Відвідувачем може бути будь-яка особа, незалежно від родинних зв'язків.

До дітей можуть приходити до реанімаційного відділення лише за наявності усної згоди одного з батьків або законних представників неповнолітнього пацієнта.

Які правила існують для відвідувачів у реанімаційному відділенні

У відділенні відвідувачі повинні дотримуватися таких правил:

  • не приходити з симптомами застуди, у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, або ж з виразним запахом тютюну.
  • не користуватися мобільним телефоном;
  • не виражати емоції бурхливо;
  •  продезинфікувати руки;
  • не перешкоджати лікарям надавати меддопомогу;
  • не чіпати апаратуру.

Скільки відвідувачів може перебувати біля хворого

У НСЗУ наголосили, що допуск до пацієнта повинен бути забезпечений цілодобово сім днів на тиждень.

«Один відвідувач може перебувати біля ліжка хворого без часових обмежень. Одночасно біля пацієнта дозволено знаходитись не більше, ніж двом особам. Винятки обговорюються з лікарем», – йдеться у повідомленні.

Медперсонал може попросити вийти з відвідувачів палати через необхідність провести певні маніпуляції з вашою близькою людиною або ж з іншими пацієнтами. До цих прохань необхідно дослухатися.

Не пускають до реанімації: що робити

Якщо відвідувача не пустили до реанімаційного відділення, необхідно утримайтеся від конфлікту.

Медики в першу чергу працюють задля того, аби зберегти життя та допомогти пацієнту. Якщо відвідувач діятиме агресивно, лікар має право викликати поліцію.

Потрібно спокійно пояснити черговому лікарю чи завідувачу відділення, що він порушує наказ МОЗ.

«У разі відмови зверніться до головного лікаря з письмовою заявою, зареєструвавши її у секретаря. Головлікар має відреагувати протягом 24 годин», – пояснили у НСЗУ.

Якщо головний лікар теж відмовив, необхідно залишити скаргу на сайті НСЗУ.

Раніше у Міністерстві охорони здоров'я розповіли, як українцям отримати послуги з реабілітації у стаціонарі.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі