За даними експертизи, при зниженні з 9 тис. до 5 тис. метрів у літака вийшов з ладу покажчик швидкості: прилад почав показувати дуже занижене значення.
Пілот, який не помітив цього дефекту, почав збільшувати швидкість, і в підсумку навантаження на системи літака (перш за все - двигуни) досягло критичної позначки. Двигуни Ан-148 загорілися, і літак буквально розвалився у повітрі. Офіційного підтвердження цієї інформації поки немає, пише Коммерсантъ.
У Воронезькому акціонерному літакобудівному товаристві (ВАЛТ) причиною авіакатастрофи назвали «комбінацію чинників». Там вважають, що до виходу з ладу обладнання могли призвести помилки, допущені льотчиком з М'янми, який, імовірно, знаходився за штурвалом літака.
Нагадаємо, 5 березня 2011р. у Білгородській області при виконанні учбового польоту, розбився Ан-148. Він впав у 200 метрах від житлового будинку. Літак загорівся ще в повітрі, у нього відвалилася хвостова частина. У результаті катастрофи загинули шість членів екіпажу: командир - заслужений льотчик-випробувач РФ Юрій Зубрицький, заслужений штурман РФ Володимир Ясько, бортовий інженер-випробувач Олександр Корольов, провідний інженер з льотних випробувань Анатолій Самошкін, а також пілоти з М'янми Хтен Лін Аунг і ЗАУ Хтун Аунг.
Як раніше повідомляв Слідчий комітет РФ, в якості однієї з версій причин катастрофи Ан-148 розглядався теракт. Слідство також розглядало як ймовірні причини катастрофи помилку пілота, заводський брак літака і неякісне паливо.
За матеріалами Коммерсантъ