Цю звістку ми отримали від головного конструктора пасажирського моторвагонного рухомого складу Георгія Ігнатова. Ось деякі подробиці випробувань:
- Закінчився відповідальний етап остаточних регулювань обладнання та систем міжрегіонального електропотяга, який проводився в місті Дніпропетровську, в депо моторвагонного рухомого складу. Це було технологічно необхідно, оскільки на ПАТ «КВБЗ» поки відсутні необхідні енергетичні умови для включення всього потяга під контактну мережу. Сьогодні ми готуємо проектну документацію, і вже в недалекому майбутньому будемо мати випробувальну ділянку з контактною мережею для проведення цих робіт на заводі. А поки використовуємо мережу Укрзалізниці.
Протягом місяця фахівці ПАТ «КВБЗ», фірм «Knorr-Bremse», «STEMMANN» (Німеччина), «MEDCOM» (Польща), «Хартрон-Експрес» (Харків), «МДС» (Дніпропетровськ), тощо виконували регулювання і перевірки складного устаткування під контактним дротом з напругою 3000 вольт постійного струму, а фахівці Українського науково-дослідного інституту вагонобудування (Кременчук) проводили стаціонарні етапи попередніх випробувань.
В кінці виконання цієї програми ми випробували наш потяг у реальній поїздці під власною тягою маневровими шляхами депо. Все вийшло: і тяга, і робота гальм, але ділянка була короткою, вдалося розігнатися всього до 25 км/год і успішно загальмувати!
Оформлені акти і протоколи попередніх випробувань під контактною мережею і на ПАТ «КВБЗ» були надані фахівцям Укрзалізниці, і ми отримали офіційний дозвіл тестувати електропотяг на випробувальній ділянці станцій Новомосковськ-Дніпровський - Балівка Придніпровської залізниці.
18 липня наш потяг, разом з вагоном-лабораторією, був доставлений на станцію Новомосковськ-Дніпровський, де на стаціонарних шляхах, від «червоного світлофора до червоного» (це десь 800 м) ми ще раз випробували системи потяга на працездатність в човниковому русі. Фахівці Придніпровської дороги визначили і офіційно виділили вікна для руху при випробуваннях.
На наше прохання, для прискорення випробувань нам видали достатню кількість часу кожну добу - 10 годин.
Випробування почалися 20 липня. Вперше ми проводили випробування нашої складної нової техніки «своїм» ходом, без виділення локомотива. Перший етап був успішним! Ми поступово випробували роботу електропотяга на хід і гальмо, роботу всіх допоміжних систем на різних швидкостях, так би мовити зрозуміли вдачу потяга! Фахівці УкрНДІВ і «MEDCOM» виконали численні записи режимів роботи обладнання, опору руху, питомі параметри тяги на швидкостях до 100 км/год.
За цим етапом підуть інші, але перший був знаменним! Він увійде в історію розвитку українського пасажирського вагонобудування.
На цьому полігоні параметри контактної мережі і вся інфраструктура не дозволяють розганяти потяг до високих швидкостей, але рух до 140 км/год дозволено.
Після закінчення випробувань в Новомосковську, ми виконаємо швидкісні поїздки тут, на Придніпровській дорозі, на ділянці від станції Синельникове - до станції Лозова, де є можливість на двадцятикілометровій ділянці розігнати потяг і випробувати швидкість 160 км/год і трохи вище.
На закінчення мені хотілося б особливо відзначити фахівців вищевказаних фірм за їхню злагоджену роботу у спекотних «польових» умовах літа і висловити сподівання на своєчасне і успішне виконання програми випробувань нашого першого міжрегіонального електропотяга! Випробування тривають. !zn
Читайте також:
Не стій, машина. Українське машинобудування зростає швидше за промисловість
«Укрзалізниця»: цього року на залізницях з’явилися перші двосистемні поїзди