За минулий рік обсяг продажів лікарських препаратів, які відпускаються в США за рецептами, зріс на 18 відсотків. А загалом 2001 року американці залишили в аптеках 208 мільярдів доларів — майже вдвічі більше, ніж у благополучному в економічному сенсі 1996-му. Хоча на рекламні цілі торік витрачено коштів лише на 6 відсотків більше, ніж у попередньому. Проте результативність рекламних акцій просто-таки фантастична.
За словами Шелдона Сілверберга, експерта з фармацевтичних компаній консалтингової фірми NDCHealth, фармацевтика — дуже «здорова» галузь. «Відразу після перегляду реклами люди прямують до кабінету лікаря за відповідним рецептом», — свідчить він. Загалом за минулий рік було виписано 3,3 мільярда рецептів — на 6,6 відсотка більше, ніж у попередньому. За підрахунками Сілверберга, у середньому виходить на кожного американця по одному рецепту на місяць. Так, на 10 відсотків більше почали призначати антидепресантів, а в цілому торік їх приймали понад 7 мільйонів американців (проти 700 тисяч у 2000-му).
У більшості випадків виторг від продажу медпрепаратів зростає передусім за рахунок появи нових, дуже дорогих ліків. Як, приміром, ін’єкційних препаратів Procrit і Epogen, які застосовують для лікування анемії. Кажуть, ці ліки мають винятково широкий спектр дії й можуть принести значну користь, зокрема й у боротьбі з анемією економіки.