Зберегти довіру своїх клієнтів і водночас уникнути санкцій із боку компетентних органів — ці завдання, що стоять перед комерційними банками, донедавна вважалися практично не сумісними. Перспектива того, що повідомлення про будь-яку велику або просто «підозрілу» транзакцію потраплятиме в поліцію, організацію по боротьбі з відмиванням грошей або, що ще гірше, у відділ боротьби з тероризмом, навряд чи може надихнути навіть не найвередливіших власників капіталів. З другого боку, і банкам не хотілося заробити обвинувачення в приховуванні кримінальних рахунків. Вимога «знати свого клієнта» вже привела до створення власних баз даних усередині кожного банку, що допомагає їм самостійно відстежувати інформацію про підозрілі угоди та клієнтів. Проте в цьому випадку банкам залишалося вчитися лише на власних помилках. І ось для того, щоб отримати змогу вивчати чужі помилки, десятків зо два найбільших банків, зокрема Goldman Sachs Group Inc., Citigroup Inc., Merrill Lynch&Co., UBS PaineWebber Inc. й інші, оголосили про створення спільної приватної компанії, покликаної об’єднати всі наявні бази даних на підозрілих клієнтів.
Нова компанія дістала назву Regulatory DataCorp Int’l LLC, і в її розпорядженні вже є понад 5 млн. файлів. У функції спільного дітища фінансових «монстрів» входитиме відстежування всіх клієнтів і операцій на предмет їхньої «підозрілості» шляхом скрупульозного аналізу комплексу біографічних, географічних, соціологічних та інших даних і, в разі позитивного результату, інформування про ці підозри як компетентних органів, так і банків-засновників. Хоча для створення приватної компанії схвалення компетентних органів не потрібне, все ж їхніх представників запросили для ознайомлення з комп’ютерними системами DataCorp.