Німеччина намагатиметься уникнути “електромобільної” війни ЄС з Китаєм – Bloomberg

Поділитися
Німеччина намагатиметься уникнути “електромобільної” війни ЄС з Китаєм – Bloomberg © IsmaelMarder/pixabay.com
Берлін хоче врятувати активи німецького глобального автопрому

Німецький та китайський уряди ведуть непублічні перемовини, які мають на меті скасування або суттєве скорочення рівня нових тарифів Європейського Союзу на ввезення електромобілів, виготовлених в КНР. Імовірно, це спричинено тим, що Китай у відповідь на ухвалені високі тарифи говорить про необхідність економічного удару по активах німецького автопрому, який є однією з бюджетоутворюючих галузей економіки ФРН. Про проведення перемовин повідомляє Bloomberg.

За повідомленням видання, офіційні представники німецького уряду оптимістично налаштовані на те, що Євросоюз зможе знайти рішення під час прямих перемовин з Пекіном. Однак самі перемовини є закритими, і який вони мають конкретний зміст, наразі невідомо. Як уточнюють оглядачі видання, напередодні запровадження жорстких тарифів представники Німеччини говорили про можливість перегляду відповідних підвищених митних вимог. Також, за повідомленням джерел видання, окрім Німеччини є і інші країни, які підтримують її у розв'язанні проблеми високих митних тарифів для Китаю.

Які тарифи запровадила Європа проти Китаю?

Насамперед мова йде про введення додаткового рівня тарифікації експортної продукції з Китаю. Ціна експорту електромобілів досягає 48% залежно від рівня кооперації з європейськими виробниками. Такі значні зміни у митному законодавстві стосуються насамперед найпотужніших китайських виробників автомобілів: BYD, Geely, MG SAIC. Перелічені компанії виробники в Європі звинуватили в тому, що їх діяльність викривляє умови вільного ринку, оскільки компанії отримують значні державні субсидії і порушують правила Світової організації торгівлі.

Удар у відповідь – Китай

Китай пригрозив помстою у відповідь на ухвалені ЄС обмеження, зокрема має намір запровадити відповідні дії одразу в декількох галузях – сільському господарстві, авіації та будівництві автомобілів з великими двигунами. На думку оглядачів видання, такі економічні контрзаходи можуть негативно вплинути на найпотужніших німецьких виробників автомобілів та іншої техніки, зокрема Volkswagen AG, Mercedes-Benz Group AG і BMW AG.

Раніше адміністрація президента США Джозефа Байдена повідомила про необхідність збільшення мита на ввезення китайських електрокарів з 25% до 100%.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі