Асоціація польських перевізників оприлюднила пропозиції щодо розблокування кордону з Україною

Поділитися
Асоціація польських перевізників оприлюднила пропозиції щодо розблокування кордону з Україною © Суспільне Львів
50% усього товарообігу експортерів та імпортерів з Україною пропонують віддати польським перевізникам.

Асоціація роботодавців транспорту та логістики Польщі (TLP) представила у вівторок, 28 листопада, свої пропозиції щодо вирішення проблеми польських перевізників, які блокують частину пунктів пропуску на кордоні з Україною. Ці пропозиції мають бути надіслані міністру інфраструктури Елвіну Гаджадуру, який був призначений у понеділок, повідомляє RMF24.

Згідно з документом з яким познайомилося видання, асоціація TLP має такі пропозиції:

  • зобов'язання польських експортерів та імпортерів забезпечити польським автоперевізникам не менше 50% частки в товарообміні з Україною; 
  • це зобов'язання має бути забезпечене фінансовим штрафом у розмірі 30% від річного обсягу торгівлі товарами фірми, яка його порушує;
  • запровадити обов’язкову реєстрацію в системі SENT перевезення всіх вантажів, які транспортують українські перевізники.

“Зобов'язання забронювати не менше 50% перевезень у польському експорті та імпорті в Україну та з України дозволило би досягти тих самих цілей, які були основою для використанням дозвільної системи. Польща не порушувала б цим угод, укладених між ЄС та Україною”, – пояснює ідею президент TLP Мацей Вронський.

За словами Мацея Вронського, такі зміни потрібно проголосувати якомога швидше. Він зазначає, що наслідки протесту перевізників і блокування кордону впливають на значну частину польської економіки.

“Вся економіка Польщі страждає. Це проблема не лише протестуючих перевізників, а й меблевої, харчової та багатьох інших галузей, які базують свою діяльність на експорті в Україну. Це справжній гордіїв вузол і його потрібно розв'язувати”, – наголошує він.

Крім того, TLP пропонує парламентському комітету інфраструктури виступити з ініціативою створення польсько-української міжпарламентської робочої групи, яка б негайно оцінила бар’єри, пов’язані з перетином кордону, і розробила рішення для скорочення часу очікування на прикордонний та митний контроль.

“Протягом багатьох років ми спостерігаємо небажання української влади запроваджувати рішення, спрямовані на полегшення транскордонного руху. Це викликає підозри щодо мотивів такої обструкції. Тим більше, що ми отримуємо сигнали про те, що деякі офіцери та чиновники, які працюють на кордоні, користуються важкою ситуацією для отримання прибутку”, – каже Мацей Вронський.

6 листопада польські перевізники почали блокувати рух вантажівок у пунктах пропуску «Краківець-Корчова», «Ягодин-Дорогуськ» та «Рава-Руська-Гребенне». Представники транспортних компаній вимагають повернути дозволи на комерційні перевезення для України.

23 листопада польські страйкарі розпочали блокаду четвертого пункту пропуску — «Медика», який межує з українським ПП «Шегині». Рух вантажного транспорту ускладнений.

У Міністерстві інфраструктури України мають надію, що новий уряд Польщі допоможе розблокувати кордон.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі