За даними рейтингу «Топ 100 компаній» журналу Business week, вартість активів корейського Samsung зростала 2002 року найвищими темпами (30%) серед фірм електронної індустрії. Якщо 2001 року активи компанії оцінювалися в 6,4 млрд. дол., то 2002-го — вже в 8,3 млрд. У результаті корейці посіли 34-те місце в рейтингу. Однак не це було головним у квітні для українського ринку. Мабуть, найзначнішою подією стало проведення традиційного весняного аудіо- відеошоу, на якому демонструвалася техніка компанії Samsung Electronics. По суті, це була ексклюзивна виставка всієї колекції новинок High-End-техніки, що була заявлена корейцями наприкінці минулого року. В оточенні новинок важко повірити, що ця величезна корпорація, яка становить серйозну конкуренцію таким відомим аудіо-відеогігантам, як європейський Philips і японська Sony, починалася 1938 року з крихітного побутового магазинчика під вивіскою «Три зірки». І, здається, нещодавно випустила свій перший чорно-білий телевізор.
Сьогодні ринкова частка фірми в сегменті телевізорів і відеомагнітофонів посідає перше місце у світі, а по DVD-плеєрах — друге. І для неї не є чимось надприродним плазмений телевізор із діагоналлю 63 дюйми чи надтонкий телевізійний приймач LCD. Повсякденною реальністю стають і портативні DVD-плеєри з 10-дюймовим екраном.
Та все ж по-справжньому знаковими для країни подіями можна вважати відкриття в квітні українського фан-клубу користувачів мобільних телефонів Samsung і реалізацію корпоративної ідеї концепт-салону у вигляді магазин-клубу мобільних телефонів. І якщо реалізація віртуального клубу для фанів, основою якого є спеціальна веб-сторінка в Інтернеті, — подія, що цілком укладається в звичні рамки сьогоднішнього життя, то магазин-клуб — це амбітний проект. По-перше, за словами працівників компанії, на Європейському континенті таких магазинів не існує. Аналоги є лише в Сингапурі та Мексиці, але побудовано їх не у форматі клубу. По-друге, розташований він у самісінькому центрі Києва на Хрещатику. По-третє, дивує «надмірністю» набір послуг і товарів. Так, відповідно до концепції, у магазині представлено практично всі моделі мобільних телефонів Samsung від ретро до апаратів останнього покоління, у тому числі моделі, що працюють у форматі CDMA, які навряд чи хто в Україні купуватиме.
Особливістю дворівневого магазину є також наявність VIP-залу. Ідея полягає в тому, що обслуговуються в ньому лише власники клубної картки. А останню одержують винятково покупці мобільних телефонів хай-тек класу, природно, марки Samsung. Їм надаються додаткові послуги: допомога фахівців при завантаженні в мобільник із інтернет-сайту нових ігор, додатків, заставок; консультації, безкоштовний серфінг у мережі Інтернет...
Чого тільки не зробить компанія для підтримування лояльності своєї клієнтури. Тепер черга за конкурентами: Nokia, Siemens, Motorola, Panasonic, LG й іншими. Якщо вони, звісно, не збираються здавати без бою український ринок і місця у світовому рейтингу компаній.